Популярно

СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ (ЛУЦЬК)Деталі та реєстрація

Перша особа компанії — управлінець і власник бізнесу зобов’язаний бути головним маркетологом компанії.

Програма для:

  • Керівників та ТОП-менеджерів, які приймають рішення на рівні системи
  • Директорів відділу маркетингу
  • Маркетологів та бренд-менеджерів, які прагнуть отримати системні знання про управління брендом та вміти обирати найоптимальніші стратегії та інструменти

Програма відкриває можливості:

  • Системне розуміння того, як працює бренд і як саме бренд-технології допомагають заробляти більше, підвищуючи вартість бізнесу
  • Інструменти для ефективного управління власним брендом з урахуванням особливостей українського споживача
  • Побудувати нову маркетингову стратегію, яка дає результат в довгостроковій перспективі
  • Визначати результативність маркетингу та знайти нові можливості для органічного зростання
    Говорити з маркетологами на одній мові та створити успішний бренд

Викладач: Олена Мальцева — єкс-генеральний директор “Companion Group” [журнали Комп&ньоН, Стратегії, Фінансист, Професор Крейд]. Розробник і куратор проектів видань “Стратегії” та “Професор Крейд”, надихаючого проекту «Перезавантаження». Укладник серії видань «Вы или Вас. Стратегии, с которыми побеждают». Олена закінчила факультет менеджменту Київського державного торговельно-економічного університету. Вона — кандидат економічних наук. Має майже 20 років досвіду. 

Контактна особа
Тарас Комаренко
Менеджер програм управлінського розвитку в Рівному та Луцьку
тел.: + 38 (067) 382 10 74
email: taraskomarenko@gmail.com

24.01.2016
Что нового
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА