RUS

Створення бренду: як диференціюватись та що комунікувати?

kmbs Idea Days 1Детальніше за посиланням

Виводячи новий бренд на ринок, потрібно чітко розуміти — якою має бути його диференціація і яким чином та кому будемо про це комунікувати. Споживчі потреби Вашої цільової аудиторії та її інсайди — що враховувати, створюючи бренд?

Ключові питання:

  • Аналіз ринку: потреба та готовність до появлення нового.
  • Дослідження компанії: економічна доцільність та обґрунтованість.
  • Управління брендом: позиціонування бренду та подальша взаємодія

Спікер: Олексій Філановський — Працює в маркетингу 19 років, причому останні 9 років – на керівних посадах в середніх та крупних компаніях: «Нові продукти» (торгові марки Shake, Revo, Non-Stop, King’s Bridge, Creamel), «Олімп» (торгові марки Prime, «Біленька», «Приватна колекція», «Олімп», «Вдала», «5 капель», «Марсель» та інші). Серед досягнень Олексія – створення з нуля у 2006 роціторгової марки Prime, яка в рейтингу українських брендів за 2009 рік зайняла 21-е місце з капіталізацією $66 млн. В 2011 році ще один бренд, який розвивав Олексій– ТМ «Истинная» – увійшов до числа 25 найкращих українських марок. Основна задача в компанії «Глобал АВС» – створення продукту та просування на ринок «з нуля» торгової марки «Снежная панда». розробка та реалізація трьохрічного плану окупності проекту, планування завантаженості виробничих потужностей.

04.03.2016
Что нового
Популярно
комментарии