Популярно

kmbs Idea Days 1Детальніше за посиланням

Виводячи новий бренд на ринок, потрібно чітко розуміти — якою має бути його диференціація і яким чином та кому будемо про це комунікувати. Споживчі потреби Вашої цільової аудиторії та її інсайди — що враховувати, створюючи бренд?

Ключові питання:

  • Аналіз ринку: потреба та готовність до появлення нового.
  • Дослідження компанії: економічна доцільність та обґрунтованість.
  • Управління брендом: позиціонування бренду та подальша взаємодія

Спікер: Олексій Філановський — Працює в маркетингу 19 років, причому останні 9 років – на керівних посадах в середніх та крупних компаніях: «Нові продукти» (торгові марки Shake, Revo, Non-Stop, King’s Bridge, Creamel), «Олімп» (торгові марки Prime, «Біленька», «Приватна колекція», «Олімп», «Вдала», «5 капель», «Марсель» та інші). Серед досягнень Олексія – створення з нуля у 2006 роціторгової марки Prime, яка в рейтингу українських брендів за 2009 рік зайняла 21-е місце з капіталізацією $66 млн. В 2011 році ще один бренд, який розвивав Олексій– ТМ «Истинная» – увійшов до числа 25 найкращих українських марок. Основна задача в компанії «Глобал АВС» – створення продукту та просування на ринок «з нуля» торгової марки «Снежная панда». розробка та реалізація трьохрічного плану окупності проекту, планування завантаженості виробничих потужностей.

04.03.2016
Что нового
комментарии
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА