Популярно

kmbs Idea Days 1Детальніше за посиланням

Стратегія ціноутворення завжди залежить від цілей бізнесу — це може бути максимізація рентабельності, збільшення прибутку, підвищення доходу чи навіть “виживання”. І водночас ціна є елементом позиціонування продукту.Тож управляти ціною означає в певній мірі управляти бізнесом в цілому. Які цінові стратегії існують, яка з них підходить саме вашому бізнесу та чому важливо розуміти мотив клієнта? І також як вести себе під час цінової війни?

Ключові питання:

  • Цінові концепції: фактори, що впливають на ціноутворення.
  • Ціна як елемент позиціонування продукту: як цим управляти?
  • Цінові війни: ключові тактики поведінки на ринку.

Спікер: Денис Захаренко — Директор з розвитку масового сегменту, Укртелеком. Денис Захаренко має більше 12 років досвіду роботи в маркетингу на телекомунікаційному ринку. До того як приєднатися до команди life:), Денис займав посаду директора зі стратегічного маркетингу компанії «Київстар», а ще раніше більше п’яти років працював на позиції начальника бізнес-підрозділу масового сегмента дирекції з маркетингу оператора. З 2001по 2005 рік Денис Захаренко працював керівником відділу маркетингу та управління прибутковістю, а до цього – керівником відділу короткострокового планування та відділу аналізу і планування компанії «Київстар». Денис закінчив Національний технічний університет України «КПІ», має ступінь з маркетингу та економіки Міжнародного університету фінансів, сертифікат CIM і ступінь магістра з управління бізнесом Міжнародного інституту бізнес-відносин.

04.03.2016
Что нового
комментарии
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА