На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

10 помилок у digital FMCG брендів. Частина 2

Бренди люблять отримувати інформацію в «науковому» вигляді: звіти, графіки, ілюстрації.
Олександр Здрок

У минулому матеріалі я почав розповідати про основні помилки в digital-активаціях і проектах FMCG-брендів в Україні. Це і традиційний підхід, і стратегія без тактики, або зовсім не реалізовані стратегії, вибір інструментарію і сліпа віра профільним ЗМІ. Ось такі:

Помилка №6. Digital – це не тільки SMM

Інструмент SMM НЕ дорівнює поняттю digital. Сам SMM дуже переоцінений, а digital – недооцінений. З 15 основних прийомів digital-маркетолога всього 3-4 безпосередньо стосуються SMM. Потрібно пам’ятати, що social media – не тільки акаунти в соціальних мережах. Це поняття набагато ширше. У нього входять також спілкування на форумах, робота з блогерами, а також моніторинг згадок і реагування на них.

Помилка №7. Звіти замість якісної аналітики

Бренди люблять отримувати інформацію в «науковому» вигляді: звіти, графіки, ілюстрації.

Агентства користуються цією слабкістю для обману зору, маніпулюючи даними і не надаючи якісну аналітику. Особливо ця проблема помітна в сфері аналізу медійної реклами.

Помилка №8. Брифи і їх пріоритети

За сім років роботи з FMCG брендами я двічі бачив хороші брифи, з якими хотілося працювати. Їх написав я. Перший ми робили з компанією «Актив» для створення дворічної стратегії, і це був просто надихає текст на півтори сторінки. Агентства повинні були надихнутися їм, повірити в наші ідеї, що і сталося.

Другий бриф ми писали з колегою з іншої компанії протягом трьох місяців. Це дуже рідкісна практика, коли люди всередині компанії довго рефлексують для розуміння, чого вони насправді хочуть. А ось норма для України в одну рекламну кампанію намагатися втиснути 5 меседжів, три з яких потрібно винести в слоган. Але, щоб що-небудь почало працювати, необхідно зрозуміти, що вам дійсно потрібно в результаті.

Помилка №9. Відносини з агентствами

Нерідко FMCG-компанії не вибудовують відносини з агентствами. Наприклад, часто забувають привітати директора рекламного агентства з днем ​​народження або на брифінгах для них несподівано закінчується вода або кави. На моїй практиці раз 20 були такі випадки, коли я дізнавався, що клієнт йде у відпустку завдяки автовідповідача на його е-mail. Таке зневажливе ставлення демотивує людей, які з вами працюють. Цю проблему я вже рік намагаюся вирішити в Danone. З цього року, наприклад, ми будемо запрошувати агентства до участі в тендерах кошиком з нашою продукцією та листівкою, а не через е-mail.

Помилка №10. Надмірна довіра агентствам

Таке явище зустрічається дуже рідко. Іноді бренди впевнені, якщо агентство щось написало – це правда. Правда, тому що агентство володіє верховною експертизою, прямим доступом до інформаційних потоків, теоріям струн та іншими інструментами. Але це не так.

18.07.2016
Що нового
Популярне