На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

10 найуспішніших стартапів на Kickstarter

Примеры взрывного успеха мирового крауфандинга
Было бы здорово, если бы каждый человек запустил свой проект на Kickstarter. Я верю, что у каждого есть какая-то креативная идея, что-то такое, над чем человек постоянно думает.
Перри Чен
сооснователь Kickstarter

За шість років свого існування Kickstarter став стартовим майданчиком для багатьох інновацій, творців проектів та їхніх прихильників. Пропонуємо вашій увазі 10 найуспішніших кампаній.

1. Pebble Time

Pebble Time

 

Проект: розумні годинники Pebble (друге покоління)

Початкова мета: $500 000

Зібрано: $17 900 000

Кількість фанатів: 70 000

Завершення кампанії: 28.03.2015

Виробник перших комерційно успішних розумних годинників Pebble організував свою другу кампанію зі збору коштів. Попередня версія годинників, що вийшла на Kickstarter 2012 року, також була рекордсменом. Тепер каліфорнійський стартап знову на троні. Нинішня кампанія Pebble Time не лише зібрала рекордну суму, але й стала найшвидшою в історії. Проект залучив $1 мільйон менше ніж за годину.

Три роки тому, відколи заснували компанію, була проведена серйозна робота з розвитку продукту. Остання версія годинників Pebble Time Steel має власну системну оболонку, циферблат захищає скло Gorilla Glass, а батарея тримає заряд 10 днів – недосяжний для конкурентів показник. У власному магазині Pebble вже 6500 додатків і їхня кількість продовжує зростати.

2. Coolest Cooler

Проект: переносна термоваліза для напоїв

Початкова мета: $50 000

Зібрано: понад $13 000 000

Кількість фанатів: 62 500

Завершення кампанії: 29.08.2014

Винахідник Райан Греппер досяг неймовірного успіху після 10 років розробки його Coolest Cooler. Це трапилось лише за кілька місяців після провалу попередньої кампанії на Kickstarter, де він збирав гроші на перший прототип, який складався з газонокосарки та блендера.  

Cooler випускається у трьох кольорах і має кілька додаткових функцій: блендер, USB-порт, водонепроникну Bluetooth-колонку, відкривачку для пляшок, відділ для зберігання їжі та посуду. Такий набір дозволяє зберегти напої холодними, зробити коктейлі з льодом на пікніку, перекусити, послухати музику і зарядити телефон.

3. Pebble Technology

Pebble Technology

Проект: розумні годинники Pebble (перше покоління)

Початкова мета: $100 000

Зібрано: понад $10 000 000

Кількість фанатів: 69 000

Завершення кампанії: 18.05.2012

Зараз гіганти на кшталт Apple, Google і Samsung продовжують відточувати технологію своїх розумних годинників, адже вони звернули увагу на цю нішу завдяки успіху Pebble. Перша кампанія проекту на Kickstarter продовжує бути однією з найуспішніших.

Pebble базується у Пало-Альто і створює стильні, водонепроникні годинники разом з власним магазином застосунків і батареєю, що тримає заряд більше тижня. Під керівництвом СЕО Еріка Меджиковського компанія продала 400 000 годинників за перший рік.

4. Exploding Kittens

Exploding Kittens

Проект: карткова гра про кошенят, які вибухають

Початкова мета: $10 000

Зібрано: $8 800 000 Кількість фанатів: 219 000

Завершення кампанії: 19.02.2015

Слоган Exploding Kittens такий: «Карткова гра для людей, які люблять кошенят, вибухи, лазерні промені та іноді кіз». Проект створили ігрові дизайнери Елан Лі (Xbox), Шейн Смолл (Xbox, Marvell) та мультиплікатор Метью Інман, що є авторами популярного гумористичного сайту The Oatmeal. Кампанія карткової гри за принципом російської рулетки стала найпопулярнішою в історії, отримавши підтримку від 219 382 фанів.

5. OUYA

OUYA

Проект: ігрова консоль на базі Android

Початкова мета: $950 000

Зібрано: $8 600 000

Кількість фанатів: 63 500

Завершення кампанії: 09.08.2012

OUYA – це ігрова консоль на базі Android, яка підключається до телевізора. Під час розробки приставки творці хотіли зробити ігри доступнішими та дешевшими, а також стимулювати інновації в індустрії.

До цього вони розробили Jambox, Bluetooth-колонки від Jawbone, ігрову консоль з відкритим кодом і інструмент, який дозволяє створювати власні відеоігри. Кампанія проводилася під керівництвом засновника і СЕО OUYA Джулі Урмана. Дизайн пристрою розробляв Ів Бехар, який також працював над проектом One Laptop per Child (кожній дитині по ноутбуку).

6. PonoMusic

PonoMusic

Проект: плеєр для програвання музики у високій якості

Початкова мета: $800 000

Зібрано: $6 225 000

Кількість фанатів: 18 000

Завершення кампанії: 15.04.2014

Плеєр PonoMusic – це торжество звуку. У 2012 році легендарний музикант Ніл Янг заснував сервіс цифрової музики. PonoPlayer дозволяє фанатам слухати треки улюблених груп у надвисокій якості. Разом із ним працює застосунок і онлайн-магазин музики.

7. Фільм-продовження серіалу «Вероніка Марс»

Вероніка Марс

Проект: фільм-продовження серіалу «Вероніка Марс»

Початкова мета: $2 000 000

Зібрано: $5 700 000

Кількість фанатів: 90 000

Завершення кампанії: 12 квітня 2013 року

«Вероніка Марс» – культовий телесеріал про дівчину-підлітка, яка допомагає своєму батькові-детективу у розслідуваннях. У США він ішов у 2004-2007 роках. Фанати любили серіал за дотепні сценарії і чудову гру акторів.

Після припинення зйомок прихильники разом з автором серіалу Робом Томасом і виконавицею головної ролі Крістен Белл довго плекали надію знову побачити фільм на екранах. Необхідні $2 000 000 вдалося зібрати за 10 годин. Прем’єра фільму в кінотеатрах відбулася 14 березня 2014 року.

8. Reading Rainbow

Reading Rainbow

Проект: продовження культового дитячого освітнього шоу Reading Rainbow

Початкова мета: $1 000 000

Зібрано коштів: $5 400 000

Кількість фанатів: 105 000

Завершення кампанії: 02.07.2014

Автор – Левар Бартон, зірка серіалу «Коріння» і «Зоряний шлях: Наступне покоління», також відомий як ведучий шоу Reading Rainbow. Щоб зрозуміти важливість цього шоу для американців, уявіть, що воно було в ефірі 26 років, виграло премію Peabody і більше 20 «Еммі».

8. Torment: Tides of Numenera

Torment

Проект: відеогра (адаптація популярної настільної гри)

Початкова мета: $900 000

Зібрано: $4 200 000

Кількість фанатів: 75 000

Завершення кампанії: 05.04.2013

Каліфорнійська компанія inXile Entertainment адаптувала Numenera, популярну настільну рольову гру, створену Монте Куком, перетворивши її у RPG-відеогру під назвою Torment: Tides of Numenera.

10. Project Eternity

Project Eternity

Проект: відеогра

Початкова мета: $1 100 000

Зібрано: $4 000 000

Кількість фанатів: 74 000

Завершення кампанії: 16 жовтня 2012 року

Головною метою компанії Obsidian Entertainment під час створення Project Eternity було повернення «до життя» класичних RPG-ігор з магічними силами, епічними квестами і детально продуманим ігровим світом. Принаймні трохи епічності можна знайти у їхній кампанії на Kickstarter.

20.04.2015
Що нового
Популярне