На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Школа сервісу

Наразі цей матеріал доступний лише російською. Ми працюємо над тим, щоб додати українську версію. Перепрошуємо за тимчасові незручності.


ШКОЛА СЕРВІСУДетальніше за посиланням

Навіщо бізнесу сервіс і що це дає. Як побудувати систему сервісу, що охоплює клієнтів, співробітників, процеси і технології.

Аудиторія програми — власники та керівники компаній, які:

  • Замислюються, як зробити якісне обслуговування стратегією компанії і потребують системного погляду на сервіс, клієнтів та продажі
  • Прагнуть підняти рівень сервісу без великих інвестицій і системно працювати з персоналом
  • Хочуть навчитися правильно оцінювати та вимірювати ефективність сервісу в своїх компаніях

ПРОГРАМА ВІДКРИВАЄ МОЖЛИВОСТІ:

  • Розібратися в складових системи сервісу та зрозуміти, над якими її елементами необхідно почати працювати вже завтра
  • Дізнатися, як робота з постійними та новими клієнтами впливає на доходи і на видатки компанії
  • Зрозуміти, що насправді продає ваша компанія та побудувати такі відносини з клієнтами, при яких найважливішим буде емоційний зв’язок, а не ціна
  • Отримати набір унікальних інструментів для втілення системи сервісу в вашій компанії (від сервіс-візії до стандартів клієнтського досвіду) та відпрацювати навички роботи з ними на практичних завданнях
  • Навчити персонал перевищувати очікування клієнта та дарувати йому незабутній клієнтський досвід
  • Диференціюватися від конкурентів за рахунок системи сервісу, яку досить складно повторити
  • Підбирати, наймати і утримувати тільки такій персонал, що має сервіс у ДНК

Викладач: Анастасія Владичинська — з 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії. Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino’s Pizza, Hallmark). В Україні працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок – комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових.

Контактна особа
Іван Горох
Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (063) 564 00 52
email: goro@kmbs.ua

21.03.2016
Що нового
Популярне