На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.
Пітер Берг

Екс-директор з маркетингу «Київстар»

17 червня 2013 року на посаду директора з маркетингу «Київстар» призначений Пітер Берг (Peter Berg), член правління Данської асоціації маркетингу, висококласний фахівець, за плечима якого 16-річний досвід у сфері маркетингу B2B і B2C для таких компаній, як Atchik, Sonofon, Telenor, MasterСard, VISA. Протягом останніх 8 років Пітер працював маркетинг-директором в Sonofon, Telenor і Atchik.

У «Київстар» Пітер Берг зосередився на зміцненні лідерства компанії на ринку. Зокрема, він зазначив: «Київстар» - це добре керована компанія і стійкий оператор з п'ятнадцятирічної історією успіху і лідерства. Утримати цю позицію, а також досягти успіху і розвитку - головний виклик, який стоїть перед компанією сьогодні. Для мене, як для людини, у якої «телеком в крові», було б складно відмовитися від пропозиції очолити маркетинг-напрямок в «Київстар». А ще я приємно вражений Києвом. Упевнений, я отримаю масу задоволення, живучи і працюючи в Україні ».

За свою професійну діяльність Пітер реалізував ряд масштабних проектів. Так, за час його роботи продукти платіжної системи MasterCard стали найпрестижнішими в скандинавських країнах, а Visa Electron стала найпоширенішою серед дебетних карт VISA в Данії. Пітер Берг доклав максимум зусиль, щоб компанія Sonofon стала лідером на телекомунікаційному ринку Данії, а крім того, саме за його сприяння відбулося успішне придбання та інтеграція компаній Tele2, CBB, Cybercity і BiBob. Незабаром компанія Telenor об'єднала в собі два сильних бренди - Sonofon і Cybercity.

У жовтні 2013 року залишив «Київстар», тому що сімейні обставини вимагали термінового повернення в Данію.

Одружений, у нього четверо дітей. Навчався в IMD, Insead і London Business School.

Моше Беніш
Олег Боднар