На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.
Нір Еяль

Автор, лектор, Harvard Business Review

Нір Еяль - письменник, видавець, лектор, бізнесмен. Народився в Ізраїлі. Отримав ступінь MBA в Стенфордської вищої школи бізнесу, де зараз викладає маркетинг. Нір заснував і успішно продав два підприємства, а тепер консультує стартапи та інвестиційні в Кремнієвій долині.

Більшу частину свого життя він пропрацював в індустрії комп'ютерних ігор і в рекламі, де вивчав і застосовував (а іноді, за його словами, і відкидав) технології мотивації споживачів і маніпуляцій їх уподобаннями. Він регулярно публікується в Harvard Business Review, TechCrunch, Forbes і Psychology Today, а також виступає на конференціях. Його також запрошують читати лекції компанії зі списку Fortune 500. Книга його авторства «На гачку: Як придумати продукт, що викликає звикання» став бестселером amazon.com.

Нір Еяль проживає в Каліфорнії.

Нік Ерл
Дмитро Юшин