Маркетинг-директор, Prom.ua
11 років працює на керівних посадах в маркетингових підрозділах великих і середніх організацій. До приходу в «Глобал АВС» очолював маркетинг в ГК «Нові продукти» (торгові марки Shake, Revo, Non-Stop, King's Bridge, Creamel) і корпорації «Олімп» (торгові марки Prime, «Біленька», «Приватна колекція», «Олімп», «Вдала», «5 капель», «Улюблена», «Каравайний», «Смачна», «Марсель», «Містель», «Ювента», «Фентезі», «Самба», «Вінко», « 925 »). Має досвід роботи і на динамічному ринку в зростаючої компанії, і в умовах кризи.
У 2012 році під його керівництвом (в рамках стратегії розвитку паперово-гігієнічного спрямування «Глобал АВС») на ринок була виведена ТМ «Снігова панда», яка за перші 7 місяців продажів стала лідером в сегменті білої туалетного паперу, що визнано безпрецедентним для України випадком . Створена ним з нуля ТМ Prime зайняла в 2009 році 21-е місце (з капіталізацією $ 66 млн) в рейтингу українських брендів. У 2011 році створений ним бренд «Справжня» увійшов до числа 25 кращих українських торгових марок. Покинув Лідер-снек в липні 2014 р
З листопада 2014 очолює маркетинг в Prom.ua
Специфика украинского рынка заключается в том, что маркетинговый хаос, который Европа и Америка пережили давно и который остался за пределами памяти нынешних поколений, наш потребитель увидел собственными глазами.
Просчет вариантов различных ходов – это то, чем шахматисты занимаются постоянно.
Итак, переходим к сути. При разработке стратегий я пользуюсь такой волшебной табличкой (хорошая визуализация нужна в книжках для собственников)
ТВ-реклама и спонсорство. Безусловные лидеры, что по стоимости контакта, что по охвату
Кажется, еще недавно чрезвычайной популярностью пользовалась серия книг «для чайников». Ныне, особенно в маркетинге, модно стало выпускать книги с подобным содержаниям, снабдив их этикеткой «для собственников»
Для начала надо определиться с задачами и необходимыми инвестициями. Это позволит отсечь каналы коммуникации с более высоким, чем предполагаемый бюджет порогом входа