На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.
Шило Келлі

Chief Marketing Officer, achiVi

У Шило вже більше 20 років досвіду в професійному маркетингу провідних корпоративних стратегій в рамках створення бренду, інтегрованого маркетингу і комунікативної експертизи в різних видах промисловості.

Крім того, вона більше 5 років володіла власним агентством, яке розробляло маркетингові стратегії для великих американських компаній.

В її активах робота і з некомерційними організаціями, зокрема Women's Vision Foundation, яка займалася підтримкою жінок і корпоративним консалтингом в підвищенні значення різноманітності робочого місця.

Спеціалізується на брендінгу, інтегрованому маркетингу, B2B і B2C стратегічного планування, рекламі, медіа-планування та цифровому маркетингу.

Інна Катющенко
Олег Кисельов