На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.
Олена Малицька

Фінансовий директор, Fairmont Raffles Hotel International

Олена має більш ніж десятирічний досвід в області корпоративних фінансів, інвестицій, аудиту та корпоративного управління.

Посада фінансового директора в Fairmont займає з 2012 року і відповідає за фінанси, IT, юридичні питання, контроль і підтримку бізнес-процесів, побудова та здійснення управлінського обліку, підготовку звітності згідно IFRS / USALI, взаємодія з внутрішнім і зовнішнім аудитом. Олена зробила найшвидший в історії FRHI запуск готелю, підготувавши до роботи всі бухгалтерські та операційні системи готелю за 2 місяці (в середньому період запуску займає від 6 - 18 місяців).

З 2008 по 2012, з моменту заснування компанії очолювала інвестиційно-банківський напрям в Astrum Investment Management, де відповідала за супровід всіх угод по залученню фінансування і М & A. У цей період на протязі 2008-2012 компанія виступила організатором залучення фінансування сукупно на суму понад 400 млн. дол, включаючи операції з продажу частки ПАТ Банку Форум та залучення боргового фінансування для будівництва Fairmont.

До приходу в Astrum Олена працювала в PricewaterhouseCoopers, де брала участь в аудиті транснаціональних і українських компаній металургійного, енергетичного, машинобудівного і FMCG секторів, а також брала участь в проектах due-diligence і передпродажної підготовки проектів в банківському секторі.

Олена отримала ступінь магістра фінансів в Києво-Могилянській академії. За грантом від International Exchange and Research Board (IREX) проходила навчання в Georgia College & State University, USA і стажування в MidSouth Federal Credit Union, GA, USA. Після магістратури Олена навчалася в аспірантурі Києво-Могилянської академії.

Також Олена є дійсним членом АССА (Асоціації дипломованих сертифікованих бухгалтерів).

Олена Малинська
Едуард Мальцев
Публікації
Темная сторона человеческой изобретательности, или почему мне пришлось уволить 30% персонала

Казалось бы, что нового, а тем более – интересного, можно сказать о нудной функции финансового контроллинга и ее роли в судьбе предприятия, о важности построения системы операционных и финансовых контролей? Оказалось, век живи – век учись, персонал научит.
Человеческая природа так устроена, что при излишней свободе и естественной склонности желать большего при меньшем количестве затраченных усилий сотрудник начинает задумываться, как бы получить нечто большее и побыстрее, и не всегда это значит «получить легально» или «заработать»

Темная сторона человеческой изобретательности. Часть 3 – прочие манупуляции

Манипуляции на стойке с заселением в номерной фонд – это отдельная глава. В некоторых гостиницах были случаи, когда персонал умудрялся селить гостей за полцены, используя другой корпоративный тариф, например – по стоимости корпоративного клиента с особыми условиями, и забирать себе разницу

Кризис не снижает класс бизнеса

В отельном бизнесе существует две основные стратегии генерирования доходов – акцент на цену или акцент на объем. Это значит, что можно быть лидером в уровне цен (rate-leader), а можно ориентироваться на объемы, давая те же показатели доходов за счет меньших цен, но большей загрузки

Темная сторона человеческой изобретательности, ч. 2 — конкретные случаи. Рестораны.

Итак, рассмотрим некоторые из способов воровства и кейсов, которые мы обнаружили либо стали свидетелями или даже жертвами, либо же сами испытали на себе в качестве гостя, и которые послужили причиной для увольнения провинившихся сотрудников.
Справедливости ради замечу, что эти кейсы – не только с непосредственно нашей практики, но и с международной практики наших коллег