На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.
Вадим Пустотін

Засновник, директор компанії «Слідопит»

З 1992 року, навчаючись в аспірантурі Інституту філософії НАНУ, працював у дослідницькій компанії SOCIS Gallup, був учасником проектів для Адміністрації Президента України, компаній U`tel, Gedeon Rihter, Philip Morris, програми TACIS, радіостанцій «БіБіСі» та «Голос Америки», USIA (United States Informational Agency), Університету Брауна (США).

У 1996 році почав працювати у рекламній агенції Ark/JWThompson, а в 1997-2000 роках став директором з досліджень РА Bates Ukraine/Bates Adell Saatchi & Saatchi, клієнтами якої були «Київстар», British American Tobacco, Samsung Electronics, Interbrew, «Енран-Акрос», Procter & Gamble, «Мерлоні» та ін. У 2000-му обійняв посаду директора зі стратегічного планування та розвитку бізнесу рекламної агенції DArcy.

У 2003 році створив бренд-консалтингову компанію «Слідопит», ідейним натхненником і директором якої є досі.

Закінчив Київський державний університет (філософія), кандидат філософських наук.

Максим Праздников
Ерік Пер
Публікації
Ребрендинг у стилі європейського кінематографа

Ребрендинг стає двигуном руху, ривком уперед тоді, коли його ідеями цілком переймаються співробітники компаній – носії (власники) брендів

Омолодження українських брендів: як правильніше?

Якими були передумови ребрендингу різних ТМ в Україні, і як вони використовують цей непростий інструмент маркетингу

Та кому він здався цей ребрендинг?

Хороший ребрендинг дозволяє компанії наростити прибуток, стати привабливішою для своїх найцінніших клієнтів і скерувати галузь до нових горизонтів.

Как создать бренд топ-менеджера. Часть 4

В страховой компании Fidem Life годовой настольный календарь – это целое художественное произведение, рисунки, признанные лучшими в конкурсе «Что такое Fidem Life?». В этой же компании работа финансовых консультантов обязательно оценивается по такому критерию, как умение сотрудников использовать ценности компании в общении с клиентами: корпоративные издания, вебинары для сотрудников, видеофильмы, в которых руководитель подводит итоги года или делится планами на будущее, ежеквартальные личные встречи топ-менеджера с «ударниками труда» из всех департаментов, стенгазета с ответами руководителя на волнующие вопросы и так далее

Дыхание босса за спиной

Личный бренд у топ-менеджера не просто может быть – он должен быть. Если, конечно, топ-менеджер пришел в компанию с твердыми намерениями двигать ее к назначенной цели и вести за собой людей

Ядро бренда топ-менеджера

Нередко, когда топ-менеджер одновременно является собственником, эти ценности становятся основными ценностями бренда компании в целом. При определении этих ценностей самое главное – ничего не выдумывать

Бренд топ-менеджера. Ценности

Один из важнейших этапов – формирование системы трансляции, функционирования ценностей бренда топ-менеджера внутри компании. Это «многослойная» и, пожалуй, самая сложная часть процесса