На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

CRM із «Київстар»

IP-телефонія інтегрована у CRM «Бітрікс24»
Запуск IP-телефонії в Україні став логічним і очікуваним оновленням в нашому хмарному сервісі. Це дозволяє подвоїти ефективність роботи менеджерів з продажу і дзвонити прямо з браузера в CRM

Київстар» запустив послугу IP-телефонії для користувачів сервісу «Бітрікс24». Без зайвих налаштувань абоненти «Бітрікс24» можуть телефонувати на стаціонарні та мобільні номери в Україні та за кордон одразу з інтерфейсу сервісу. Телефонія «Київстар» інтегрована у CRM таким чином, що під час вхідного дзвінка на екрані менеджера відобразяться всі дані про абонента, поточні угоди та замовлення. Це дозволяє покращити процес взаємодії з клієнтами, що сприятиме розвитку бізнесу.

Телеком-для-бізнесу_1

Корисні бізнес-можливості

«Запуск IP-телефонії в Україні став логічним і очікуваним оновленням у нашому хмарному сервісі. Ця послуга дозволяє удвічі збільшити ефективність роботи менеджерів з продажів завдяки скороченню часу оброблення одного дзвінка і збільшенню кількості прийнятих дзвінків, а також можливості здійснення дзвінків просто з браузера в CRM», – розповідає Дмитро Суслов, директор українського офісу компанії «1С-Бітрікс».

CRM (Customer Relationship Management) – система управління відносинами з клієнтами

Раніше українські користувачі «Бітрікс24» підключали офісні або хмарні АТС через спеціальний SIP-конектор, що вимагало додаткових налаштувань. «Але ми хотіли дати нашим клієнтам комплексний продукт. Зараз треба зареєструватися, подати заявку ­– і відразу можна користуватися сервісом», – говорить Суслов.

Тепер «Бітрікс24» має усі інструменти, які необхідні компаніям середнього і малого бізнесу для організації роботи співробітників як в офісі, так і віддалено. Більше не потрібне дороге обладнання для офісної АТС та його складна інтеграція.

Завдяки інтеграції у CRM телефони можна підключати одразу з браузера і телефонувати абонентам на стаціонарні і мобільні номери в Україні та за кордон. Для цього не потрібно підключати власну АТС.

Телеком-для-бізнесу_2

Партнерська синергія

«Під час запуску партнерського проекту ми ставили за мету надати готове рішення для ефективної роботи бізнесу», – каже Олександр Гончар, менеджер каналу продажів  департаменту з роботи з малими та середніми підприємствами «Київстар».

За допомоги IP-телефонії «Київстар» у сервісі «Бітрікс24» можна зручно і якісно керувати командою і процесами, оптимізувати контроль взаємодії з клієнтами. Інтеграція також допомагає бізнес-клієнтам краще розподілити ресурси і сфокусуватися на своїй основній діяльності, а це підвищить продуктивність роботи.

Використовуючи IP-телефонію від «Київстар» час оброблення одного дзвінка скорочується удвічі

«Ми шукали надійного стратегічного партнера і дуже задоволені, що ним став «Київстар». Ця компанія надає якісні послуги та зв’язок, яким довіряють користувачі», – каже Дмитро Суслов.

Для чого бізнесу потрібна CRM:

управління продажами;

управління угодами;

формування комерційних пропозицій;

виставлення рахунків;

боротьба з дублікатами баз даних;

персоніфіковані листи клієнтам;

планування справ;

автоматизоване оброблення лiдiв;

звіти, воронка продажів;

«розумний» пошук;

каталог товарів і послуг.

 Телеком-для-бізнесу_3

 Нові можливості:

– здійснюйте дзвінки просто з браузера в CRM;

– підключайте необмежену кількість вхідних ліній;

– приймайте необмежену кількість вхідних дзвінків;

– створюйте внутрішні номери для всіх співробітників;

– налаштовуйте правила обробки вхідних викликів;

– отримуйте повідомлення про пропущені дзвінки;

– проводьте запис розмов;

– зберігайте історію вхідних, вихідних і пропущених дзвінків;

– отримуйте детальну статистику за всіма дзвінками.

12.10.2015
Що нового
Популярне