На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Ефективні експортні стратегії: як знайти цільовий ринок та створити цільовий продукт?

Наразі цей матеріал доступний лише російською. Ми працюємо над тим, щоб додати українську версію. Перепрошуємо за тимчасові незручності.


kmbs Idea DaysДетальніше за посиланням

Як розробити ефективну експортну стратегію? З чого слід розпочинати: з пошуку цільового ринку або клієнта, продукту чи зовнішньоекономічних партнерів? Що необхідно враховувати, та якими особливостями та нюансами керуватися?

Ключові питання дискусії:

  • Як здійснювати пошук цільового ринку та покупця, а також цільового продукту для цього ринку?
  • Як визначити бізнес-модель входу на визначений ринок?
  • Особливості міжнародного маркетингу. Як налаштувати систему міжнародних продажів та де шукати партнерів? Особливості зовнішньоекономічних контрактів?

Спікер — Інна Сосновська, лідер напрямку “Міжнародний розвиток бізнесу” в консалтинговій компанії STRATEGIC. Має 12-річний досвід роботи на управлінських позиціях. На посаді першого віце-президента «Діамантбанку» відповідала за стратегічний розвиток, маркетинг та розвиток мережі банку.

Контактна особа
Алла Гузій
Менеджер з маркетингу
тел.: + 38 (044) 490 66 35
email: alla.guzii@kmbs.ua

23.01.2016
Що нового
Популярне