На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Комерційну таємницю бережи

Мобільна безпека від «Київстар»
Завдяки послузі «Мобільна безпека» 50% загублених телефонів і смартфонів повернули власникам

Національний телеком-оператор майже рік надає послугу «Мобільна безпека». Вона дозволяє знаходити і повертати абонентам загублені ґаджети, а також блокувати доступ до особистої та комерційної інформації, яка зберігається у мобільних пристроях.

Сучасні технологічні засоби безпеки стають дедалі популярнішими. «Київстар» майже рік пропонує інноваційну послугу «Мобільна безпека». Її функціональність проста та зручна. Абоненту надають спеціальний ID-стікер – наліпку з унікальним номером для розміщення на мобільному пристрої. На стікері є номер служби підтримки, куди можна звернутися, щоб повернути загублений мобільний пристрій. Також на ньому міститься інформація про винагороду, яку отримає той, хто знайде та поверне ґаджет. Винагороду, а також безкоштовний виїзд кур’єра надає міжнародна охоронна компанія mySafety.

малі5

Василь Фефілін, підприємець: «Дані, що містилися в телефоні, були для мене набагато важливішими, ніж сам девайс. Там були паролі до банківських карт, бухгалтерські звіти мого підприємства та інші важливі документи. Добре, що я зміг оперативно заблокувати телефон через особистий кабінет на сайті послуги».

малі3

Абоненти можуть отримати загублений телефон або одержати страхову виплату, якщо пристрій не повернули. Користувачі смартфонів, що працюють на основі операційної системи Android, можуть віддалено блокувати ґаджети та відстежувати їхнє місцезнаходження.

Завдяки «Мобільній безпеці» за неповний рік вдалося повернути абонентам 100 ґаджетів – це близько 50% випадків втрат. Ще 100 клієнтів сервісу отримали страхові компенсації. Натепер послугу підключили більше 70 тис. абонентів «Київстар».

малі1

Абоненти «Київстар» уподобали можливості сервісу. Будівельник Олександр Базилевський  розповідає: «Я задоволений, що підключив послугу, бо якось забув свій телефон на одному з будівельних майданчиків і знайти його самостійно не зміг. Через два дні мобільний знайшовся».

Олександр Поплавський, керівник департаменту мультимедіа «Київстар»: «Підключення послуги «Мобільна безпека» – це, з одного боку, підвищення ймовірності повернення пристрою у разі втрати, з іншого – убезпечення даних, що зберігаються у ньому. Щодня сервіс підключають сотні абонентів. Лише за грудень 2015 року їхня кількість зросла на понад 9 тис.»

Також абоненти оцінили можливість дистанційно блокувати доступ до даних на загубленому ґаджеті.

малі4

 

Докладніше про послугу на сайті www.mb.kyivstar.ua/index.php.

11.02.2016
Що нового
Популярне