На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

inCust: геть «пластик» з кишені

27 тыс. активных пользователей и четыре страны: за несколько месяцев идея украинских стартаперов покорила пользователей
Разработка показала, что дисконт не возвращает клиента, но вот бонус, отложенную скидку, словом, ценность, которой можно воспользоваться позже, – да.

«Пластиком» зручно розплачуватися і, наприклад, різати піцу. І якщо без платіжних інструментів сьогодні не обійтися, то ось численним знижковим, бонусним, подарунковим картам загрожує перепрофілювання та використання за другим призначенням. Їх актуальність втрачається, а число підприємців, що підключили програму лояльності inCust, зростає. Причина проста: десятки карт замінює один ваш телефонний номер.

До IForum 2016, що проходив в квітні, про програму лояльності inCust знали лише впровадили її бізнесмени та їхні клієнти. На форумі сотні людей познайомилися з новинкою через отримані бонуси і, звичайно, їх витрату. За день учасники отримали 8000 балів для наступних покупок в мережі кав’ярень Magic Snails. Компанія виступила партнером проекту, який стартував на початку 2015 року.

Стенди в головному холі. Конференція iForum 2016, Київ, Міжнародний виставковий центр, 20.04.2016

утримати вигоду

Максим Роньшин, керуючий партнер inCust, неодноразово потрапляв у ситуацію, коли дисконтну карту він забував або зовсім втрачав, знижку, відповідно, теж. Відповідь на питання «Що не можна безповоротно втратити або забути геть?» Підштовхнув до створення принципово нової бонусної програми. Коли для реєстрації в ній учаснику потрібно вказати лише номер мобільного телефону.

У століття гаджетів і синхронізації таке рішення, здавалося б, лежало на поверхні. Однак до розробників ця ідея прийшла не відразу. Спочатку вони створили додаток для смартфонів і планшетів, яке, на їхню думку, мало стати зручною бонусної «карткою». Але встановлювати ще одну програму користувачі не захотіли.

Потім учасники проекту взялися опрацьовувати ідею про створення великого дисконтного клубу під оператора мобільного зв’язку. Коаліційна схема, як говорить Максим Роньшин, натрапила на непросту українську ментальність: «Підприємці не хотіли нараховувати бонуси своїм клієнтам, побоюючись, що бали вони витратять у конкурентів».

Розробники зрозуміли: бізнесу потрібно надати його власну програму лояльності, яка якщо з кимось і перетинається, то тільки в способах комунікації з кінцевим користувачем.
Проби і помилки

Перебравши варіанти механіки через QR-коди і додатки, ідея викристалізувалася: універсальним ідентифікатором клієнта в програмі лояльності повинен бути номер його телефону.

Учасники проекту створили мокап майбутнього мобільного застосування. Запрошений фахівець за два місяці розробив робочий прототип, який залишалося уявити потенційної аудиторії.

Першу версію програми представляли «живцем». Як поля для експериментів вибрали найближчу автозаправку. Барвисту презентацію замінила демонстрація можливостей програми, здатна, крім того, повернути клієнтів з мінімальними витратами, адже не потрібно витрачатися на покупку устаткування або інтеграцію.

Розробка показала, що дисконт не повертає клієнта, але ось бонус, відкладену знижку, словом, цінність, якою можна скористатися пізніше, – так.
Клієнти сказали «так»

Тестінг продукту пройшов в мережі кав’ярень. Серед побоювань були очевидні: страх людей перед розголошенням персональних даних і небажання отримувати купи SMS- і email-повідомлень. Але в підсумку 97% клієнтів були готові продиктувати свій номер, щоб стати учасником програми, а 64% знову прийшли випити кави в цей заклад, маючи на рахунку бали за попередню покупку. Люди оцінили основна перевага inCust – пластикові картки не потрібні.

У підприємців теж є ряд переваг: використовуючи inCust, не потрібні дисконтні карти, а щоб налаштувати власну програму лояльності, у них піде 20 хвилин. Власник бізнесу встановлює правила нарахування бонусів, наприклад, від суми рахунку або кількості накопичених балів, і визначає, яку частину вартості покупки можна платити бонусами. Клієнти можуть поповнити баланс самостійно по чеку або за кодом і в будь-який момент його перевірити.

За чотири місяці роботи кількість компаній-клієнтів зросла вдвічі.

 

инкаст русс

inCust відкрив широкий канал комунікації між продавцем і покупцем. Тут і вітання нових користувачів, і привітання з днем ​​народження, і інформація про акції, випуск купонів і подарункових сертифікатів, і нарахування заохочувальних балів за відгуки в соціальних мережах і залучення нових користувачів. А функціональність програми дозволяє отримувати звітність в режимі реального часу. Підприємець бачить відомості про поточні продажі, нарахованих бонусів учасникам і про те, скільки вони балів витратили.

inCust: що попереду?

У планах стартаперів – створення програм під годинник, що працюють на платформах Apple і Android, і опрацювання «глобальної» ідеї. Розробники прагнуть створити свого роду комунікаційний хаб, що дозволяє взаємодіяти представникам з неконкурирующих між собою бізнес-сфер.

wf-2

Наприклад, людина купила квиток на поїзд, отримав подарунок у вигляді чашки кави в закладі партнера. Або пообідав в ресторані, а магазин, розташований навпроти, надає бонус для покупки, скажімо, дорогого алкоголю.

За рік з невеликим розробникам проекту вдалося створити принципово нову програму лояльності. inCust залишає пластикові картки в минулому, при цьому спілкування між продавцем, що становлять бонуси і знижки, і покупцем, який їх витрачає, стає зручним і сучасним.

  • Інвестиції – $ 200 тис.
  • Плани виходу на EBITDA – 2 роки
  • Кількість активних користувачів – 27 тис.
  • Географія розповсюдження – Україна, Казахстан, Росія і Молд

 

19.05.2016
Що нового
Популярне