На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

IP-корисності

80 дзвінків на день здійснює один менеджер

Про бізнес-можливості IP-телефонії від «Київстар» розповідає СЕО Allbiz Дмитро Лисицький.

Структура продажів у В2В специфічна: навіть якщо перший контакт був в онлайні, потому до здійснення угоди спілкування переходить в офлайн: електронна пошта, телефонні дзвінки, особисті зустрічі. Наша компанія працює на В2В-ринку з підприємцями малого та середнього бізнесу, тож клієнти звикли до певного формату покупки. І хай як ми не намагалися перевести всі угоди в онлайн, більшість продажів наших послуг менеджер здійснює телефоном. І якісна телефонія відіграє головну роль. Кол-центри працюють у декількох містах України, і чіткий безперебійний зв’язок 24/7 – одна з основних умов їхньої продуктивної роботи.

Ми обрали телефонію від «Київстар», оскільки ця компанія забезпечує чіткий і надійний зв’язок за прийнятні для нас кошти. Ми порівняли послуги всіх ключових гравців ринку і вирішили, що пропозиція від «Київстар» є оптимальною щодо співвідношення якості послуг, обслуговування і ціни. Менеджери оперативно реагують на всі наші прохання, вирішують наявні питання, а це важливо, адже навіть нетривала зупинка роботи кол-центру впливає на бізнес-показники компанії.

2

Переваги IP-телефонії для нашої компанії

  1. Вартість нижча, ніж за стаціонарний зв’язок за хорошої якості зв’язку.
  2. Можливість телефонувати за кордон: ми – міжнародна компанія, топ-менеджмент працює з колегами з інших країн, зокрема зв’язуючись телефоном. А українські менеджери з продажів реалізують пакети послуг для компаній в інших країнах, насамперед у Росії та Казахстані. Один менеджер здійснює близько 80 дзвінків на день, і якість зв’язку при цьому не на останньому місці. Я вже не кажу про зручність. Використання гарнітури робить роботу менеджера комфортнішою – йому не потрібно щоразу знімати слухавку. Начебто дрібниця, але за такого обсягу дзвінків навіть вона заощаджує час.
  3. Можливість запису розмов менеджерів з продажів є надзвичайно важливою для оцінки якості їхньої роботи і для розробки навчальних програм відділом з роботи з персоналом. Для нас це масив даних, який дає можливість аналізувати роботу персоналу, контролювати сприйняття нової інформації після навчальних тренінгів, розробляти нові скрипти розмов тощо.
29.01.2016
Що нового
Популярне