На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

IP-телефонія для підприємців

Про бізнес-можливості IP-телефонії від «Київстар» розповіли підприємці, які активно її використовують
IP-телефонія у «Бітрікс24» від «Київстар» – найкраще рішення для організації комунікації з клієнтами і всередині компанії

Андрій КЛИМЕНКО, директор з розвитку компанії Lenal, розповідає про використання IP-телефонії в «Бітрікс24» від «Київстар».

Зручний інструмент для продажів і внутрішньої комунікації

Наша компанія активно використовує IP-телефонію у «Бітрікс24» від «Київстар». На мою думку, це найкраще рішення для організації комунікації з клієнтами і всередині компанії. Ми орендували телефонний номер у «Київстар» просто з адмінпанелі «Бітрікс24». Це дуже зручно.

Контроль

Найважливіша функція для нас – це фіксація вхідного виклику в CRM-системі. Тобто лід створюється автоматично. Дуже зручна функція, враховуючи велику кількість вхідних дзвінків. Я можу фіксувати кожну розмову, робити позначки, створювати завдання, зустрічі в одному робочому вікні.

IPtel3

Економія

Ми користуємося одним загальним номером, і кожен співробітник має внутрішній номер. Таким чином ми запустили всю ділову комунікацію через корпоративний номер. Немає необхідності поповнювати рахунок співробітників.

Зручність

Клієнтам єдиний номер у телефонній книзі дає можливість зв’язатися з будь-яким співробітником компанії. Достатньо переадресувати дзвінок, скориставшись відповідною функцією. Система дозволяє постійно перебувати на зв’язку. Якщо клієнт телефонує у неробочий час, спрацьовує переадресація на особистий номер телефону. І я можу вказати у налаштуваннях, до котрої години чекаю на дзвінки.

29.12.2015
Що нового
Популярне