На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

IP-телефонія від «Київстар»: зручно!

Сінергія для розвитку
Телефонія сьогодні – найзатребуваніша послуга серед користувачів «Бітрікс24», один із драйверів розвитку платформи

Співробітники компаній «Київстар» та «1С-Бітрікс» провели бізнес-сніданок для клієнтів – представників малого та середнього бізнесу, на якому обговорили результати впровадження IP-телефонії від «Київстар» у сервіс «Бітрікс24» і нові можливості для розвитку бізнесу.

«Телефонія сьогодні – найзатребуваніша послуга серед користувачів «Бітрікс24» , один із драйверів розвитку платформи», – наголошує Дмитро Суслов, директор українського та білоруського офісів компанії «1С-Бітрікс».

Раніше під час отримання дзвінків з декількох ліній користувачам доводилося орендувати або купувати офісну АТС чи підключати послугу «Віртуальна АТС». При цьому базу даних про клієнтів та угоди співробітники вели окремо, що ускладнювало ідентифікацію клієнта та процес обробки дзвінка.

Запит виконано!

«Нам постійно надходили запити від підприємців – користувачів «Бітрікс24» – на інтеграцію IP-телефонії у систему CRM, але наша компанія не могла власними силами підключити цю послугу, тож почала шукати партнера, який би міг надати таке технічне рішення», – розповідає Дмитро Суслов.

У січні 2015 року компанія «1С-Бітрікс» запропонувала «Київстар» співпрацювати: нові партнери обговорили всі можливості і розпочали впровадження послуги. А вже у серпні перші користувачі протестували послугу IP-телефонії від «Київстар» просто у CRM «Бітрікс24», причому без жодних додаткових налаштувань та придбання обладнання!

маленькая

«Партнерство дозволяє компаніям спільними зусиллями створювати готові рішення. Ми об’єднали можливості «Бітрікс24» з можливостями «Київстар». Результати перед вами», – презентував послугу Євген Кражан, директор з В2В «Київстар».

Інтеграція телефонії з СРМ

IP-телефонія від «Київстар» – це повноцінний телефонний дзвінок з IPR, переадресацією викликів, внутрішніми номерами, статистикою пропущених вхідних дзвінків, можливістю запису розмов. При підключенні послуги користувачі «Бітрікс24» отримують віртуальну АТС з можливістю телефонувати і приймати дзвінки з браузера або мобільного додатка CRM за тарифами «Київстар».

Для отримання вхідних дзвінків користувачам послуги надається необмежена кількість ліній. Можна орендувати номери або підключити свої. Усі дзвінки фіксуються в CRM із показом профайла абонента, який телефонує. Під час дзвінка можна працювати з угодами, пропозиціями. Усі дзвінки записуються (безкоштовно 100 дзвінків на місяць). Записи можна прослуховувати й аналізувати статистику.

Сценарії роботи

Коли надходить вхідний дзвінок від невідомого клієнта, менеджер відразу записує його номер і запит у базу та шукає варіанти пропозицій для нього. Тож профайл клієнта створюється просто під час дзвінка, економлячи час та зусилля.

Якщо вхідний дзвінок надходить з уже відомого номера клієнта, він автоматично ідентифікується системою CRM, на екрані з’являється інформація про його ім’я та попередні запити, укладені з ним угоди, надані послуги тощо – тепер менеджеру легко надавати персоналізовані пропозиції.

Вихідний дзвінок клієнту можливий з месенджера або CRM, він записується у форматі mp3 і доступний до прослуховування керівником відділу або самим співробітником.

маленькая2

Додаткові налаштування: можна поставити мелодії замість гудків або голосове привітання, включити переадресацію на особистий номер або повідомлення про пропущені дзвінки, блокувати небажані номери.

Через законодавчі обмеження в IP-телефонії натепер доступні лише міські номери фіксованого зв’язку, діапазон тарифів яких визначає НКРЗ.

За необхідності клієнт може придбати GSM-шлюз і купити номер на (044).

У «Київстар» є окрема послуга «Віртуальна АТС», підключити яку може будь-який абонент.

«Сучасна телефонія спонукає йти вперед та робити нові речі, – ділиться Дмитро Суслов. – Нещодавно ми запровадили у CRM отримання безкоштовних дзвінків з гарячих ліній на (0800)».

Завдяки будівництву мережі 3G та її популяризації дедалі більше компаній використовують мобільні додатки для CRM: сьогодні таких користувачів у системі близько 30%. Тож завдяки співпраці з «Київстар» користувачі «Бітрікс24» можуть працювати над проектами віддалено і завжди бути на зв’язку з клієнтами.

«Якщо законодавство дозволить підключати до CRM мобільні номери і вважати їх IP-телефонією, ми відразу впровадимо і цю функцію. Технічних перешкод немає», – Євген Кражан, директор з В2В «Київстар».

09.11.2015
Що нового
Популярне