На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Як вийти на міжнародний ринок

Если вы хотите «завоевать мир», не стоит применять командно-административный метод управления компанией.
Мачей Понятович

Ваше підприємство розвивається і має потрібні ресурсами в достатньому обсязі? Міжнародна експансія – наступний крок зростання. Нові ринки – це можливість отримувати більше прибутку, більш високий рівень впізнаваності і зміцнення позицій на торгових майданчиках.

У компанії mySafety дев’ять офісів по всьому світу. Кожен ринок – це нова задача, яка потребує свого вирішення. Ось кілька рекомендацій, які ми перевірили на своєму досвіді.

Досліджуйте

Маркетингові дослідження – необхідний перший крок. Кожному регіону потрібна рекламна кампанія, що враховує національні особливості. Відповідно, необхідна індивідуальна стратегія зростання та адаптивність для кожного з представництв. Важливо вивчити ринок кожної країни з різних сторін. Політику, економіку, соціально-культурну сферу та законодавство. Так ви будете знати попит.
Будьте перфекціоністами, копайте вглиб, проводите аналізи, вивчайте відмінності, робіть висновки.
Ми поставили чіткі цілі і вивчили національні особливості кожного ринку, в результаті отримали більше 7 млн ​​клієнтів і близько 18 млн охоронюваних продуктів. Індивідуальний підхід до проблем цільової аудиторії кожного з ринків – запорука нашого успіху.
Коли ми виходили на ринки СНД, з’ясували, що втрата інформації в мобільному для людей набагато болючіше, ніж втрата самого пристрою. А 30% опитаних і зовсім сказали, що телефон для них як друг. Завдяки цьому ми створили стратегію розвитку спільного проекту з мобільним оператором Київстар – послуги «Мобільна безпека». Вона підвищує ймовірність повернення втрачених мобільних пристроїв, а також запобігає несанкціонований доступ до вашої особистої інформації.
Багато хто не знає, куди дзвонити, коли знайшли телефон. Особливо якщо він відключений або заблокований і немає можливості пошукати контакти близьких в телефонній книзі. Ми ж створили можливість знайшли повернути телефон і отримати за це винагороду. За останні п’ять місяців послугою скористалося більше 10 тис. Абонентів Київстар.

Структуруйте мету

Ми починали міжнародну діяльність в 2006 році в Росії, в 2008-му вийшли на ринок України, потім – Казахстан і Сербія в 2012-му і Білорусь в 2014-му. У всіх випадках запорукою успіху стала правильна структура філій.
Коли компанія виходить на інші ринки, вона потрапляє в зону ризику.
В сучасних умовах знайти вільну нішу досить складно, але можна зайняти вже існуючу. При цьому пропозиція не обов’язково має бути унікальним, воно може бути просто більше і краще, ніж у конкурентів. Застрахувати від несподіванок в цьому випадку можна, тільки створивши чіткий план дій і жорстку структуру. Потрібно продумати способи досягнення своїх цілей, а також нестандартні медіарішення для популяризації компанії та її продукту.

Виберіть форму

Є кілька способів розширити бізнес в інших країнах:
– Експорт (компанія відправляє свій продукт на реалізацію в інші країни, виробляючи його в своїй національній середовищі, об’єднуючись з іноземними компаніями);
– Ліцензування або продаж патенту на виробництво;
– Підрядне виробництво, коли продукт виготовляють на зарубіжному підприємстві;
– Відкриття філій і дочірніх підприємств;
– Пряме інвестування і передача управління.
Наприклад, титани бізнесу Pepsi і Coca-Cola реалізують по всьому світу однаковий продукт і засновують виробництва в інших країнах. P & G, Unilever і Nestlé діють шляхом індивідуального підходу до кожного ринку, створюючи локальні продукти і бренди, грунтуючись на споживчих запитах кожного регіону. І це впливало на медіапідходи до кожного ринку як для одних, так і для інших. А компанія Starbucks починала експансію на глобальний ринок з кав’ярні в Сіетлі, пропонуючи якісну свіжозаварену кави. Сьогодні їх мережа складається з 23 768 локацій по всьому світу. Вони вибрали ліцензування, що логічно для мережі кав’ярень. Грунтуючись на успішному досвіді великих компаній, подумайте, який метод пасуватиме вашій компанії, вашого продукту і вашій команді.
Можна виходити зі спеціально розробленим локальним продуктом або адаптувати один і той же для всіх ринків, що залежить від ресурсів компанії. Наприклад, наша послуга по захисту багажу під час подорожей. Серед всієї лінійки вона найбільш затребувана. Українці все більше подорожують і потребують захисту багажу і документів по всьому світу.
Перегляньте підходи до менеджменту
Якщо ви хочете «завоювати світ», не варто застосовувати командно-адміністративний метод управління компанією.
Менеджерам важливо мати повноваження вчасно реагувати на будь-які зміни в регіонах. Так, по шляху лібералізації управління пішли General Electric, SAP, HSBC. І виявилися у виграші.
Не варто також забувати, що підхід бізнесу до світових ринків формується комплексно, на нього впливає практично все: пропонований продукт, стиль керівництва, дії конкурентів. Але головне – розуміти, що потрібно людям. Враховувати їх потреби, запити і проблеми. Кожен бізнес повинен нести в собі цінність для споживача.
Втім, універсального рецепту успіху не існує. Вивчіть проблеми вашої цільової аудиторії, підберіть хорошу команду, будьте відкриті і доступні для нових рішень. І тоді ваш шлях до поставленої мети буде значно простіше.

16.08.2016
Що нового
Популярне