На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Київстар оголошує третій набір до Big Data School

Цього року ще більше студентів матимуть можливість отримати унікальні знання з машинного навчання та аналізу великих даних

Старт прийому заявок розпочинається 17 жовтня і триватиме до 7 листопада 2018 року. Після чого претенденти отримають письмові тестові задання, і за умови успішного проходження цього етапу, будуть допущені до персональних співбесід. 30 найкращих кандидатів стануть студентами Big Data School 3.0 та безкоштовно пройдуть навчання у найкращих викладачів-практиків з 23 листопада по 2 грудня 2018 року.

Кому може бути цікава Big Data School 3.0?

Математикам, аналітикам, ІТ-фахівцям, студентам вишів  усім, хто зацікавлений темою Big Data, має навички програмування на R чи Python, обізнаний у темах машинного навчання, статистики, теорії ймовірності.

Яка програма очікує на студентів?

Унікальна програма Big Data School 3.0 побудована на застосуванні технологій Big Data для опрацювання великих масивів даних, а також на вивчені алгоритмів машинного навчання.

Ментори проекту покажуть успішні приклади використання Big Data у бізнесі та телеком-галузі зокрема, навчать студентів роботі з інструментами обробки та агрегації великих даних, та відпрацюють застосування навичок машинного навчання на практиці.

Наприкінці курсу студенти підготують курсовий проект. Для його реалізації вони отримають реальну бізнес-задачу і матимуть  доступ до бази  неперсоніфікованих та агрегованих даних Київстар. Навчання завершиться складанням іспиту та захистом курсового проекту.

Чому Київстар уже втретє проводить Big Data School?

Найбільший телеком-оператор України Київстар визначає для себе одним з пріоритетних напрямків роботу з великими даними та продуктами на їх основі.

pavel-daniman

«На сьогодні Київстар  це 26,5 млн абонентів. Відповідно, ми маємо дуже велику кількість даних, які обробляємо, аналізуємо, і це дає нам більше розуміння нашого клієнта, — коментує Павло Даніман, директор з маркетингу Київстар.  Ми можемо точніше уявити собі його потреби та можливості, спрогнозувати його подальшу поведінку. І на підставі цього створювати більш точні та корисні пропозиції, які будуть більше співпадати з очікуваннями абонентів».

Це саме стосується і бізнес-клієнтів, яким потрібні послуги, що розроблені на основі аналізу великих даних. Під їх замовлення аналітики Київстар розробляють скорингові моделі, будують Heatmaps для найкращого розуміння точок скупчення  потрібного сегменту клієнтів замовників та розташування їх торгових точок чи банківських відділень, формують look-alike моделі та створюють таргетовані розсилки, аналізують дані для визначення портрету потенційного клієнта, його потреб, а також прогнозують напрямки для подальшого успішного розвитку бізнесів тощо.

evgeniy-krazhan

«Щоб якісно працювати з Big Data потрібні фахівці дуже високої кваліфікації,  зауважує Євген Кражан, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку КиївстарІ оскільки ринок ними поки що не забезпечений, ми самі підключаємось до виховання таких професіоналів. Це корисно і для Київстар, адже кращі студенти отримують можливість далі працювати в нашій команді, і для ринку  випускники Big Data School затребувані у багатьох компаніях, які розуміють перспективність застосування аналітики великих даних для збільшення прибутковості бізнесу».

Нагадаємо, що у перші два набори до Big Data School було подано понад 2600 заявок, 47 студентів успішно пройшли курс навчання та отримали сертифікати про закінчення школи. 9 найкращих випускників Big Data School долучилися до команди Big Data-аналітиків Київстар.

Подати заявку та дізнатися більше про проект можна  на сайті http://bigdata.kyivstar.ua/school.

17.10.2018
Що нового
Популярне