На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

KNOCKER на допомогу споживачеві

Новий український стартап від одеських розробників
Тепер відгуки клієнтів будуть гарантовано доходити до керівництва компанії, минаючи менеджерів та адміністраторів.

KNOCKER – новий український стартап від одеських розробників, покликаний поліпшити сферу обслуговування. Тепер відгуки клієнтів будуть гарантовано доходити до керівництва компанії, минаючи низку менеджерів та адміністраторів.

Принцип роботи нового сервісу простий та зрозумілий будь-якому користувачеві. У підключеному до послуги закладі? розташовують інформери з детальною інструкцією – відправити відгук можна за допомоги:

  • SMS на короткий номер;
  • голосового повідомлення;
  • електронної пошти;
  • форми зворотного зв’язку з доступом через QR-код.

Крім того, форму зворотного зв’язку можна розмістити безпосередньо на сайті закладу. Повідомлення про новий відгук одразу отримує співробітник, відповідальний за роботу з сервісом, на електронну пошту або в SMS-повідомленні.

Усі відгуки збираються на сторінці закладу в сервісі KNOCKER. Доступ до цієї сторінки отримують не лише відповідальні за роботу з ними менеджери, але й власник компанії. Він може стежити за активністю менеджерів, їхньою реакцією на відгуки клієнтів і отримує докладну статистику про роботу закладу.

Менеджер, відповідальний за роботу з відгуками, може миттєво відповісти відвідувачеві. Таким чином, досягається оперативність опрацювання відгуків і вирішення питань, що виникли у клієнтів.

Використання сервісу KNOCKER гарантує споживачам абсолютну анонімність, а бізнесменам – безпеку зберігання інформації про клієнтів та їхні відгуки. Крім того, KNOCKER повністю заміняє необхідність створення власної системи контролю якості і потребу у фокус-групах для оцінки нововведень.

Використовувати новий сервіс можна не лише у ресторанах і готелях. Сфера його застосування значно ширша: від заправок до відділень банків, від медичних установ до продуктових магазинів. Будь-яка компанія, діяльність якої пов’язана з обслуговуванням клієнтів, може підключитися до сервісу незалежно від кількості філій або їх розташування по країні. KNOCKER працює з лютого цього року.

27.05.2015
Що нового
Популярне