На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Корпоративна абонентна група

Необмежене спілкування між співробітниками компанії
Відтепер байдуже, на який номер колеги вам потрібно зателефонувати: мобільний чи стаціонарний. Телефонуйте не вагаючись, обговоріть з ним наявні питання, не турбуючись про тривалість такої розмови чи її вартість.

«Корпоративна абонентна група» дозволяє налагодити в компанії ефективну комунікацію: обговорюйте і вирішуйте робочі моменти, телефонуючи з мобільних на фіксовані номери та навпаки. І не переймайтеся щодо витрат.

Послуга «Корпоративна абонентна група» – це чудова можливість для необмеженого спілкування у групі абонентів, яка утворена з телефонних номерів працівників організації. Відтепер байдуже, на який номер колеги вам потрібно зателефонувати: мобільний чи стаціонарний. Телефонуйте не вагаючись, обговоріть з ним наявні питання, не турбуючись про тривалість такої розмови чи її вартість. Послуга дозволяє налагодити просте та ефективне спілкування, що є метою усіх сервісів «Київстар», адже це надзвичайно важлива складова функціонування бізнес-процесів компанії та її робочих груп.

Переваги «корпоративної абонентної групи»

Простота. У «Корпоративну абонентну групу» об’єднуються всі мобільні та фіксовані номери компанії. У вас не буде жодних перешкод для обміну інформацією під час робочого процесу. Співробітники можуть спілкуватися одне з одним, не задумуючись про технічні аспекти чи вартість послуги. Коли така фундаментальна річ, як комунікація у компанії, працює добре, то й інші процеси не завдаватимуть проблем.

Зручність. У випадку підключення компанією нових номерів активація послуги на них відбудеться автоматично. Тобто інтеграція нових співробітників до робочої групи відбувається без зайвих зусиль та незручностей і дозволить одразу посилити робочий потенціал колективу.

Прозорість. «Київстар» прагне позбавити своїх клієнтів зайвого клопоту, тому кількість дзвінків у межах послуги необмежена. Час позбутися страху побачити рахунок за послуги зв’язку, левова частка витрат у якому – дзвінки з мобільного на стаціонарні телефони офісу чи навпаки. «Київстар» забезпечує єдиний простір для спілкування всередині вашої компанії.

Економічність. Просто оберіть відповідний пакет, зважаючи на особливості ваших бізнес-процесів, і сплачуйте невелику абонентську плату, навіть не згадуючи про кількість використаних хвилин, бо плата за дзвінки може бути мінімальною або відсутньою взагалі.

Особливості роботи послуги

Можливість підключити послугу «Корпоративна абонентна група» надається усім бізнес-абонентам, які користуються послугами телефонного мобільного та фіксованого зв’язку «Київстар».

На умовах послуги тарифікуються дзвінки з телефонних номерів стільникового зв’язку на телефонні номери фіксованого зв’язку та навпаки у межах однієї організації (ідентифікація за кодом ЄДРПОУ).

Підключення

Підключити послугу «Корпоративна абонентна група» може абонент з правами координатора або інша уповноважена особа компанії. Для цього зверніться, будь ласка, до одного з магазинів «Київстар». Плата за підключення послуги відсутня.

Вартість хвилини дзвінка залежить від обраного пакета: «Закрита група 6» чи «Закрита група 2» – 0 або 0,2 грн відповідно. Щомісячна абонентна плата за кожен номер становить лише 6 грн або 2 грн при спілкуванні без жодних обмежень.

Варто наголосити, що «Київстар» прагне максимальної прозорості тарифів для своїх абонентів, тому до цієї вартості включені усі податки та збори, тож ви платите стільки, скільки бачите.

 

Телеком_КАБ_Сухорук-353x530
Сергій СУХОРУК, менеджер каналу продажу департаменту по роботі з малими та середніми підприємствами «Київстар»

 

«Запуск цієї послуги вкотре засвідчить нашу унікальність на телекомунікаційному ринку України. У наших клієнтів і дотепер була чудова можливість отримувати послуги мобільного та фіксованого зв’язку найвищої якості “з одних рук”, а зараз ми пропонуємо їм ще й економити на цьому.

Нині нікого не здивуєш безкоштовними дзвінками всередині мобільної мережі оператора, а от дзвінки з мобільних номерів на фіксовані і навпаки щороку ставали дедалі дорожчими. Від березня 2015 року ми вирішили кардинально змінити підхід і запропонували своїм клієнтам телефонувати між номерами своєї організації за істотно зниженим тарифом або навіть безкоштовно, залежно від обраного тарифного пакета.

«Корпоративна абонентна група» ідеально підходить тим користувачам, чия діяльність дуже потребує внутрішньої комунікації між співробітниками. Це можуть бути і компанії з розгалуженою філіальною структурою, і організації, де багато співробітників працює “у полях” тощо.
Сподіваємося, що клієнтам сподобається наша нова послуга».

20.04.2015
Що нового
Популярне