На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Лояльність та зміни

Наразі цей матеріал доступний лише російською. Ми працюємо над тим, щоб додати українську версію. Перепрошуємо за тимчасові незручності.


Якщо тривалий час в організації немає змін, в цьому криється небезпека втрати справедливої самооцінки і ризик опинитися у вже неактуальних пріоритетах. Вважаю, що зміни завжди актуальні, а причини для цього постійно є «під рукою». Світ навколо повний прикладів впроваджень, злетів і падінь, з яких треба брати приклади і на які треба зважати. А якщо він нам таким не здається, то це сигнал про обмежену інформованість та слабкі комунікації. Саме тому корисно мігрувати (фізично і інтелектуально).
Звичайно, треба бути лояльним до компанії, проте, якщо ти все життя будеш працювати на одному місці, то є небезпека звузити кругозір. Навіть в межах однієї компаніі завджи є можливість нових активностей та кар’єрного зростання.
Звичайно, змінювати компанію завжди боляче! Маю власний досвід, коли вихід з банку, у якому працював 9 років, я оцінював як життєву драму. Як дізнатися, коли настав час змін? Залежить від кількості знань про альтернативи та уміння/бажання брати ризик.
Ця грань між лояльністю та необхідністю змін визначається дуже суб’єктивно. У когось є більше бажання перемін,у когось – менше. В однакових умовах одна людина вже знаходиться на межі, а інша не відчуває ніякого дискомфорту. Зазвичай рішення про зміни активностей приймається, коли людина досягає певних висот і розуміє, що подальше зростання має обмеження. Від депресії у такій ситуації врятує лише добра звичка змінювати і змінюватися.
Статистика трансформації Райффайзен Банку Аваль говорить про те, що плинність керівних кадрів Центрального офісу – рівня Правління-1 та Правління-2, була суттєвою тільки в перший рік придбання банку Групою Райффайзен і становила 33% – ще до початку реальної трансформації в організації. Надалі вона повернулася на звичний рівень – близько 10% відсотків, що свідчить про те, що зміни не злякали менеджерів і не призвели до плинності керівного персоналу. Водночас кількість найвищих керівників (рівень Правління-1 – Правління-3), що зросли в посадах, при чому змінили/розширили сферу попередньої діяльності у нашому Банку, у 2011 році становила 30 осіб.

16.09.2013
Що нового
Популярне