На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Маркетинг аграрної продукції

МАРКЕТИНГ-АГРАРНОЙ-ПРОДУКЦИИСайт конференції

Під час конференції спікери та учасники сконцентруються на ключових практичних питаннях аграрного маркетингу, що стосуються отримання максимальної ціни, виходу на нові ринки та підвищення ефективності бізнесу за допомогою маркетингу.

Спікери конференції:

Олександр Руденко, директор з розвитку UKRLANDFARMING;
Сергій Курбатов, старший менеджер з комерційної стратегії AGROGENERATION;
Олена Кириченко, директор департаменту зовнішньої торгівлі ГРУППА АГРОТРЕЙД;
Амінат Сулейманова, управляючий партнер AGA PARTNERS;
Микола Пантелійович Шкурко, генеральний директор компанії «СЯЙВО»;
Ірина Шадюк, керівник відділу маркетингу АСТАРТА-КИЇВ

Учасникам конференції для обговорення пропонуються такі теми:

• Маркетолог – стратег чи продавець?
• Маркетинг сировинної аграрної продукції: поговоримо про специфіку
• Методи аналізу ринку
• Як і де отримати максимальну ціну за свою продукцію
• Планування продажів у часі
• Планування структури посівів чи виробництва нових культур с точки зору маркетингу
• Маркетинг для виходу на нові ринки 
• Брендування як додавання продукції вартості та розширення кола споживачив
• Маркетинг іміджу компанії чи маркетинг продукції: що важливіше для агрокомпанії 
• Що эфективніше: планування продажів чи десяток продавців у штаті.

Контакти: інформаційна компанія «ПроАгро», тел./факс: (+38 044) 248-02-67, (+38 067) 243-38-03. Анна Николенко, e-mail: info@proagro.com.ua, event@proagro.com.ua

25.05.2016
Що нового
Популярне