На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Мобільний маркетинг в епоху 3G

Як підвищити ефективність інструментів мобільного маркетингу з 3G
Намагайтеся завжди і всюди бути трохи корисними своїм споживачам, думайте насамперед про них, а не про себе. Час, коли покупці змітали з полиць товар лише тому, що він був «з червоною кришечкою», на щастя, канув у Лету

Про нові можливості, які 3G дає мобільному маркетингу, та про інструменти просування, ефективність яких зростатиме завдяки приходу в Україну нового стандарту, Kyivstar Business Hub розповів Назар Гриник, засновник та директор агенції з мобільного маркетингу LEAD9

Від SMS до 3G

Якщо три роки тому я повторював мантру «маркетологам слід готуватися до мобілізації споживачів, яка згодом буде цілодобовою та повсюдною, одне слово – Always On!», то сьогодні готуватися вже пізно. Адже цей час настав, і компанія, яка не використовує цифрові канали, втрачає покупця, його лояльність і врешті виглядає відсталою.

Використання мобільного каналу в маркетингу почалося з SMS. І досі текстові повідомлення залишаються наймасовішим способом поширення інформації на мобільні пристрої в Україні. Але українці швидко смартфонізуються: уже третина має розумні телефони, а серед групи віком 18-50 років – 50%. А з появою 3G ці смартфони набувають нового сенсу, адже новий стандарт означає у 20-30 разів швидший мобільний інтернет, аніж до цього.

Що це дає

Мобільний маркетинг 2.0 – це коли комунікація стає дійсно інтерактивною і у компаній з’являється чимало корисних інструментів: від мобільних промо-сторінок до особистих пропозицій на базі геолокації та з використанням доповненої реальності.

70% українських власників смартфонів щодня виходять в інтернет

Розглянемо інструменти мобільного маркетингу, ефективність яких з приходом у країну 3G зросте.

Мобільні версії сайтів, промо-сторінки та QR-коди

Смартфони – це маленькі комп’ютери, і вони можуть набагато більше, аніж просто читати SMS. Дайте лінк в SMS або розмістіть дизайнерський QR-код на вітрині чи сітілайті. Посилання може вести на відео або анімацію. Так можна емоційніше розповіcти споживачу про вашу пропозицію та аргументувати, чому варто обрати саме її. Також можна розмістити і мапу з маршрутом до вас та дати можливість залишити відгук або проголосувати у рейтингу.

Мобільні додатки та мобільні купони

Найкраща пропозиція – це та, яка знайшла правильну людину у слушному місці у зручний час. Вивчити свого споживача можна лише через постійне спілкування з ним. Ми бачитимемо історію попередніх покупок і його місцерозташування і, таким чином, знатимемо його смаки. А потім бум – йому надійде купон, коли він поруч із вашим маркетом чи кафе – «сьогодні до 15:00 ваш улюблений лате у подарунок!».

laodzikarampol2

Доповнена реальність

Презентація продукту (наприклад, оновленого меню чи упаковки), пояснення умов акції тощо – усе це краще робити з анімацією та відео, аніж довгим нудним текстом. Уже зараз споживач може навести свій смартфон на ваше лого, упаковку чи вітрину та побачити, як вони оживають. А потому буде логічно дати лінк на мобільну сторінку з купоном або розіграшем.

56% завезених в Україну мобільних телефонів за І квартал 2015 року – смартфони

Звісно, старе добре SMS ще ніхто не скасовував. Його варто використовувати попервах, щоб охопити аудиторію та перевести її на цікавіші інтерактивні інструменти, які з’явилися з появою смартфонів і 3G. Обов’язково випробовуйте різні комбінації SMS з інноваційними інструментами та вивчайте кожен випадок, робіть висновки та вносьте необхідні правки! Це постійний цікавий процес, тож нумо до роботи!  

Використовуйте SMS- та MMS-розсилання від «Київстар» для розвитку бізнесу

SMS- та MMS-розсилання дає можливість зручно, швидко й економно надіслати повідомлення з рекламою чи інформацією клієнтам, партнерам та співробітникам. Можна розсилати не лише тексти, але й фото, аудіо та відеофайли!

Коли стане у пригоді

– Інформуйте про акції та індивідуальні знижки.

– Повідомляйте новини, розповідайте про надходження товару.

– Запрошуйте на події.

– Нагадуйте клієнтам про запланований візит, про завершення дії договору, про наступний платіж, а також про наради співробітникам.

– Вітайте зі святами.

– Звітуйте клієнтам (що товар відправлений, замовлення готове, роботи виконані) та колегам (про статистику продажів, нові послуги тощо).

Чому саме розсилання від «Київстар»

– Економимо час: розсилання створюється за 2-10 хвилин з власного комп’ютера за допомоги зручного web-інтерфейсу.

– Можна створити розклад розсилання: відправлення почнеться у потрібний час, день тижня та дату.

– Відправляти SMS та MMS можна як по одній, так і групі абонентів.

– «Ім’я» відправника можна ввести кирилицею, що підвищить упізнаваність бренда.

– Гарантуємо конфіденційність передачі даних завдяки використанню протоколу HTTPS.

– Надаємо детальні звіти щодо статусу доставки повідомлень та про історію розсилань.

Як скористатися

Підключити послугу може координатор компанії «Київстар» або інша уповноважена особа у центрах обслуговування абонентів оператора. Звертайтеся!

Назар Гриник. Поради з використання інструментів маркету 2.0

Не набридайте своїм споживачам масовими розсиланнями, спочатку з’ясуйте, що цікавить саме цю людину. Для цього необхідно налагодити зворотну комунікацію, щоб споживач міг відповісти на ваше розсилання, бажано відразу і через SMS. Інакше чим ви відрізняєтеся від жорстких ліфлетерів, які доганяють вас біля метро або тицяють рекламу через вікно авто на світлофорі?

Налаштуйте можливість поставити запитання через SMS чи email. Для цього не обов’язково залучати 300 «рабів», які цілодобово відповідатимуть на повідомлення. Достатньо лише налаштувати систему для розпізнавання запитів на кшталт «телевізор 42 2000-2500», де друга і третя позиція – це діагональ і діапазон цін.

Обов’язково дякуйте, вітайте та заохочуйте. Навіть якщо абонент нічого не виграв, йому буде приємно, коли ви надішлете подяку за участь. Я не кажу про вітання з днем народження – це так просто, але цього майже ніхто не робить.

І головне: намагайтеся завжди і всюди бути трохи корисними своїм споживачам, думайте насамперед про них, а не про себе. Час, коли покупці змітали з полиць товар лише тому, що він був «з червоною кришечкою», на щастя, канув у Лету.

10.08.2015
Що нового
Популярне