На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Невідомий Twitter

Як бізнесу правильно розпорядитися 140 знаками
Завдяки інтеграції з Twitter рекламодавці отримали доступ до аудиторії Twitter і Vine (сервісу коротких відео), а рекламна платформа Twitter захопила такі майданчики, як YouTube та Instagram.

Twitter – це майданчик, де висловлюються, не перебільшуючи довжину повідомлення-твіта у 140 знаків. Серед українських користувачів і компаній він не настільки популярний, як Facebook. Деякі компанії формально декларують свою присутність у цій мережі за допомогою налаштування системи трансляції з сайту або сторінок в інших соцмережах.

Але у Twitter приховано чимало корисних інструментів для маркетингу і бізнес-аналітики, про які знають одиниці. Також компанія зібрала під своїм брендом низку цікавих сервісів і створила свою рекламну екосистему. Ознайомитися з усіма доповненнями Twitter можна на сторінці Twitter For Business. Про найцікавіші сервіси розповімо докладніше.

Twitter Dashboard

Найпростіша і найдоступніша функція, інтегрована просто у сторінку користувача, – панель керування. Цей інструмент розроблений для комунікацій із суспільством і клієнтами. Різноманітні безкоштовні опції дозволяють власникам бізнесу бачити чітку картину популярності компанії, планувати найпростіші маркетингові кампанії і вивчати цільову аудиторію.

Панель керування дозволяє відстежувати згадки про компанію або галузі її діяльності у Twitter. Наприклад, якщо ви власник кафе – вам потрібні твіти клієнтів із запитаннями про меню або час роботи.

Можливість бачити ці повідомлення одразу після їхньої появи дозволяє оперативніше реагувати і покращувати імідж компанії в очах клієнтів.

8_2Крім того, цей інструмент дозволяє створювати опитування.

MoPub

Цей сервіс, який розміщував рекламу в мобільних застосунках, Twitter поглинув 2013 року. Він стане у пригоді рекламодавцям і розробникам (корисний під час монетизації програм за допомогою вбудовування банерів). Той, хто розміщує рекламу, отримує вичерпну статистику щодо своїх проектів. На основі MoPub працює і Promoted Video.

Promoted Video

За допомогою цього сервісу легко створювати цілеспрямовані рекламні кампанії на основі коротких відеороликів. Завантажуєте відео, вибираєте цільову аудиторію і ролик з’являється у новинній стрічці «обраних» користувачів. Навіть якщо вони на вас не передплачені. Фільтрів багато – стать, операційна система пристрою і його тип тощо. Також можна налаштувати опцію вибору відвідувачів саме вашого сайту. Вартість послуги варіюється від тривалості ролика і масовості аудиторії, однак працює за принципом Cost Per View – платите лише за перегляд відео.

TellApart

Сервіс кросплатформної таргетингової реклами увійшов до складу Twitter 2015 року. Завдяки цьому рекламодавці отримали доступ і до мобільної, і до інтернет-версії одночасно. TellApart дозволяє пропонувати рекламу продукту лише тим, хто потенційно у ньому зацікавлений, збирати детальну статистику і надсилати її рекламодавцю. Ба більше, статистика врахує всі випадки, навіть якщо користувач побачив рекламу продукту в електронному листі, який прочитав на планшеті, а потім здійснив покупку через ПК.

Niche

З’явився у складі Twitter 2015 року. Об’єднує рекламодавців і відеоблогеров. Niche дозволяє контактувати охочим розмістити рекламу з авторами відеоконтенту, а також збирає комісії від угод між ними. Крім того, сервіс надає клієнтам статистику про поширення їхньої реклами. В офіційному застосунку Niche для iOS у рекламодавців є доступ до статистичних даних та інформації про платежі.

Завдяки інтеграції з Twitter рекламодавці отримали доступ до аудиторії Twitter і Vine (сервісу коротких відео), а рекламна платформа Twitter захопила такі майданчики, як YouTube та Instagram.

Gnip

Це B2B-компанія, яка збирає дані з соціальних мереж. Придбавши її, Twitter отримав доступ до детальних даних користувачів безлічі інших соціальних сервісів, зокрема «ВКонтакте», Tumblr, Foursquare та WordPress. Завдяки появі Gnip в обоймі можна отримати вичерпну статистику лайків та уподобань. Приміром, інформацію про цільову аудиторію таких компаній, як Coca-Cola, McDonald’s, Nike, Volvo, Land Rover, Zara – від їхнього віку та захоплень до записів у соціальних мережах.

Curator

Потужний засіб для аналітики і моніторингу, який доповнює основні можливості Twitter Dashboard. Curator допомагає збирати, аналізувати і систематизувати твіти та відео, орієнтуючись на запити і фільтри користувача.

Серед опцій: хештеги, дані профілів користувачів (приміром, можна налаштувати мінімальну кількість читачів, щоб твіт певного користувача з’явився в результатах пошуку), особисті дані користувачів (вік, місце розташування, стать тощо), вміст твітів (текст, зображення, відео).

Після того як Curator збере і обробить всю необхідну інформацію, він систематизує її і видає користувачеві у вигляді списку. На цій стадії можна внести зміни у правила пошуку, налаштувати нові фільтри і повторити процес, або вибрати зі списку необхідні твіти, оформити їх у колекцію і згенерувати HTML-код, щоб розмістити на сайті або у блозі.

Crashlytics

Сервіс був придбаний Twitter 2013 року, а восени 2014-го став частиною Fabric – набору інтегрованих у соцмережу інструментів для розробників. 8_1Crashlytics інтегрується у мобільні застосунки: він збирає статистику перебоїв після встановлення програми на пристрої покупців та аналізує їхні причини.

Cardspring

Цей інструмент з’явився після придбання сервісу Twitter 2014 року. Він створює маркетингові програми, прив’язані до банківських карт. Клієнт за допомогою карти реєструється на сайті компанії або в застосунку та отримує доступ до системи знижок і акцій. Надати знижку покупцю можна навіть за допомогою одного твіта. За кожної покупки його карта розпізнається і дозволяє компанії отримувати детальнішу інформацію про те, хто і якою акцією скористався, хто повернувся, в яких магазинах або сервісах найактивніший потік покупців.

 

19.07.2016
Що нового
Популярне