На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Про планування під час кризи

Планування за кризи має бути короткостроковим. Надто високий ступінь невизначеності. Крім того, виживання в умовах економічної нестабільності — це насамперед забезпечення короткострокової ліквідності. По-друге, різноманітним, оскільки передбачити подальший розвиток подій у нашому глобалізованому та інформатизованому світі стає дедалі складніше. Прогнозування основних сценаріїв визначає головні ризики і допомагає заздалегідь підготувати компетенції, щоб їх подолати.

Як взаємодіяти з командою

Частіше спілкуватися, відкрито обговорювати проблеми і ризики. Не ігнорувати прояви паніки, підтримувати бойовий дух. Заохочувати працівників, які беруть на себе відповідальність і досягають результатів. Проводити командні заходи з невеликим бюджетом для основних підрозділів, знижуючи рівень стресу серед працівників. Під час  обговорення складних питань варто додати трохи гумору та самоіронії.

Як скоротити витрати без втрати якості

Проаналізувати необхідні потужності — можливо, що потреба в них скоротилася. Ліквідувати профіцит активів (не забуваючи про нестатичну природу обмежень за Голдраттом), провести ревізію пріоритетних завдань, вирішити долю проектів, які не потрапили до низки пріоритетів.

Як розслаблятися, щоб у потрібний момент бути в тонусі

Не працювати у вихідні, обмежувати час перебування співробітників в офісі в робочі дні. Пропагувати здоровий спосіб життя в команді, організовувати спільні вилазки культурно-релаксаційного характеру. Вчасно відправляти у відпустку співробітників, чия присутність на робочому місці не є натепер критичною.

Порада

Пам’ятайте, що, тікаючи від хижака, не обов’язково бути найшвидшою ланню, достатньо не бути найповільнішою.

12.06.2015
Що нового
Популярне