На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Про ребрендинг, цінності та національну айдентику

Хочу наголосити, що ми у «Київстар» змінюємо не лише логотип, а насамперед цінності нашої компанії. Причина у тому, що за останній рік Україна дуже змінилася, як і уподобання та очікування клієнтів від мобільних операторів. Якщо раніше важливими були тільки якість і ціна, то сьогодні до них додалися прозорість, простота, зрозумілість відносин з оператором. Інноваційність теж стала істотним чинником.

Реагуючи на зміни в уподобаннях, ми розробили і від кінця минулого року почали впроваджувати нові цінності нашої компанії — просто, інноваційно, краще. Але їх не можна правильно донести без змін до візуальної частини. До того ж найближчим часом буде запущений 3G. До нього ми і вирішили приурочити візуальний ребрендинг.

Є певна логіка того, як ми прийшли до нового логотипа. Ми вирішили, що наша зірка дуже складна. Спочатку прибрали бейдж, потім — хвилі усередині зірки. Подивилися — та вона ж використовується скрізь: від радянської символіки до прапорів США і Євросоюзу. Щоб отримати унікальну зірку, яка асоціювалася б лише з нашим брендом, ми пішли далі і зробили ту, яку ви бачите.

Зміна корпоративної стилістики є наслідком зміни наших цінностей, а не навпаки. Наш логотип став простішим, інноваційнішим, кращим, в ньому відбилася національна айдентика.

Автор нового стилю — компанія Safron, яку ми обрали в рамках закритого тендера. Вони дуже сміливо змінили логотип і, як ви помітили, це не просто якийсь рестайлінг, це дійсно революційне оновлення бренда. Safron працювали з такими компаніями, як A-one Telecom Austria, Turkcell, YoYo. Це спеціалізована агенція, яка займається брендингом саме в телекомі. Проект був величезний, оскільки змінити бренд, який обслуговує 26 млн клієнтів, непроста справа.

На практиці нові цінності реалізовані наступним чином

«Просто» означає, що ми працюємо таким чином, що клієнтам просто з нами взаємодіяти, просто орієнтуватися в тарифах, просто розуміти, за що вони платять і що отримують, просто активувати послуги та керувати ними. У нас є цілий департамент CEM (Customers Experience Management), який займається всім, що покликане спростити взаємодію з користувачами. Ми запроваджуємо нову лінійку тарифів з постулатом «Простий вибір для кожного». Ми зробили просту сегментовану лінійку, де кожен може підібрати тариф під себе. І в рамках цього тарифу вже є певний набір послуг, що дуже спрощує життя нашим клієнтам.

«Інноваційність» — це не інновації заради інновацій. А нові можливості клієнтів для ефективного використання свого часу і своїх ресурсів. Це дуже предметні речі: М2М-напрямок, 3G-інтернет.

Наша третя цінність — «Краще». «Київстар» — лідер у телекомі. Але щоб ним залишатися, потрібно весь час доводити своє лідерство. Тому наша цінність не в тому, щоб стати найкращою компанією, а в тому, щоб ставати найкращою щодня. Ми покращуємо свою роботу, якість мережі, послуги, постійно перебуваємо в динаміці. Адже ми обрали шлях безперервного розвитку.

09.06.2015
Що нового
Популярне