На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Партнерство як бізнес

Нетиповий середній бізнес
Наша концепція – швидкий рух до трендів. З'явилася фішка – відразу її впроваджуємо

«1С-Бітрікс» нетиповий середній бізнес: 180 співробітників і 12,3 тис. партнерів сегмента B2B. Як вибудовувати відносини, щоб рости на 650% щороку, розповідає директор українського та білоруського офісів «1С-Бітрікс» Дмитро Суслов.

«Бітрікс» заснували 1998 року у Калінінграді фахівці ІТ-відділу комерційного банку. У 2003-му керівництво компанії на чолі із співзасновником і генеральним директором Сергієм Рижиковим вирішує займатися тільки розробкою продуктів, а її поширення – віддати партнерам: веб-студіям, хостерам, системним інтеграторам. Відтоді й стартувала партнерська програма «1С-Бітрікс». У 2007-му була укладена стратегічна угода із фірмою «1С», що дало змогу суттєво змінити темпи та обсяги розвитку, а нову компанію назвали «1С-Бітрікс».

Її український офіс відкрили у 2008 році. Натепер це одна з найбільших партнерських мереж у  світі, яка налічує 12 300 компаній, серед них 980 в Україні. Загалом продуктами «1С-Бітрікс» користуються у 229 країнах.

bitrix4

Усе для офісу

Найбільш затребуваний продукт компанії – хмарний сервіс «Бітрікс24» – з’явився в Україні два роки тому. «Клієнти нас знають насамперед завдяки нашій CRM-системі, яка насправді є лише одним з інструментів «Бітрікс24». Такий симбіоз забезпечує ефективність типових робочих бізнес-процесів (менеджер завдань, пошта, документообіг, телефонія, CRM, управління персоналом, календарі) із соціальним форматом спілкування співробітників (чати та відеодзвінки, лайки, медіаконтент, миттєвий зворотний зв’язок тощо)», – пояснює Дмитро Суслов.

Інший продукт компанії – платформа для створення сайтів «1С-Бітрікс: Управління сайтом». Його головні переваги – висока функціональність, надійність, безпечність, незалежність від розробника, можливість масштабування та стабільної роботи під час надзвичайного навантаження.

150 тис. клієнтів  натепер у «1С-Бітрікс»

До речі, жодна зі світових платформ для створення сайтів, окрім «1С-Бітрікс», не має представницького офісу в Україні. Його співробітники приділяють особливу увагу локалізації всіх продуктів компанії, наприклад, швидкому перекладу на українську. У компанії також є технічна підтримка, яка завжди відповість на запитання.

Для просування продуктів у компанії існує потужна маркетингова підтримка: акції, конкурси для партнерів, навчання, проведення конференцій і безкоштовних семінарів. Працює ще й маркетплейс – торговельний майданчик, на якому кожен партнер компанії може розмістити власну розробку до продуктів «1С-Бітрікс» як безкоштовно, так і за певну плату.

Відносини з партнерами

У компанії «1С-Бітрікс» працюють 180  осіб – «бітріксоїди», як жартують самі співробітники. В українському офісі – лише шестеро.

Щоб клієнтові було зручно знайти надійного розробника-партнера серед такої розгалуженої мережі, «1С-Бітрікс» запровадила систему моніторингу якості створених сайтів. «Ми просимо клієнтів відповісти на декілька запитань: чи задоволені вони платформою і роботою нашого партнера, чи змогли побудувати комунікації, – розповідає Суслов. – Також обов’язково враховуємо маркетингову активність партнера та наявність сертифікатів у його співробітників. Ми пропонуємо безкоштовні програми навчання, після проходження яких співробітники отримують сертифікати. Таким чином партнер здобуває індекс лояльності та статус: бізнес-партнер, сертифікований партнер чи золотий сертифікований партнер».

Бітрікс24» – це не тотальний контроль, а зручність комунікацій. Система дає можливість розумно та ефективно розподіляти час і ресурси – свої і співробітників

Завдяки такому відбору клієнт на картці партнера бачить, скільки проектів виконав розробник, скільки у нього сертифікованих співробітників, їхні компетенції (інтеграція з продуктами «1С», знання технології композитних сайтів, яка пришвидшує роботу, тощо), і може якісніше обрати компанію та докладніше обговорити умови та ціни.

Кризи немає

«1С-Бітрікс» з’явилася в Україні саме за кризи 2009 року, але це не завадило компанії. «У нас кризи не було і немає, – оптимістично заявляє Дмитро Суслов. – Ми зростаємо на 650% саме у рік нових економічних умов, тому що ми класні і продаємо відмінний продукт. З партнерами підтримуємо чудові особисті взаємини: організовуємо партнерські конференції, демонструємо їм продукти ще до офіційної презентації, радимося з ними». Так, у 2015 році «1С-Бітрікс» ініціювала обговорення, чи варто підвищувати ціни на свої продукти на 20%.

bitrix2

Найбільша частка реклами «1С-Бітрікс» припадає на інтернет (контекстна, банерна), активно використовується і такий канал, як радіо.

«1С-Бітрікс» двічі на рік оновлює свої головні продукти, постійно впроваджує нові функції, про що повідомляє партнерам і клієнтам за допомоги онлайн-презентацій та безкоштовних семінарів. «Ми їздимо по всій Україні з безкоштовними освітніми семінарами, які присвячені створенню і просуванню інтернет-магазинів та комунікаціям усередині компанії, – розповідає Суслов. – Торік провели п’ять семінарів про електронну комерцію «Формула сайту» та три цикли семінарів про ефективні комунікації всередині компаній і робочі процеси  «Формули компанії». Цьогоріч уже 18 та 8 відповідно – і сезон іще не закінчився».

За його словами, інтерес до таких семінарів у регіонах чималий: у Дніпропетровську, Харкові, Одесі, Львові збиралися зали по 350 учасників, у Житомирі, Миколаєві, Кривому Розі – понад 120 слухачів.

90%  продажів «1С-Бітрікс» відбувається через партнерів

«Наша концепція – швидкий рух до трендів. З’явилася фішка – відразу її впроваджуємо», – наголошує Дмитро Суслов. Так, у серпні 2015 року розпочалася співпраця з «Київстар» щодо надання послуги IP-телефонії у «Бітрікс24» (докладніше тут). Компанія постійно вдосконалює інтерфейси та функціональність продуктів, про що розповідатимемо у наступних статтях.

Принципи партнерства від «1С-Бітрікс»

У нас зручно заробляти – половину віддаємо партнерам.

Ми технологічні – завжди в тренді.

Ми не конкуруємо – якщо клієнти звертаються до нас із проханням зробити сайт, ми всіх спрямовуємо до партнерів.

20.11.2015
Що нового
Популярне