На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Партнери на лінії

Правила партнерського онлайн-маркетингу
Форми партнерства: обмін рекомендаціями, банерами, промо-публікаціями, імейл-розсилками, постами у соцмережах

Магазин сантехніки рекомендує будівельні бригади, меблевий салон пропонує дизайнера інтер’єру, магазин ділової літератури співпрацює з бізнес-консультантом і довіряє йому рецензувати книги. Усе це партнерський маркетинг. Як правильно його застосовувати, як будувати роботу з партнерами і яку схему взаєморозрахунків вибрати, читайте у статті.

Партнерську маркетингову програму можна побудувати в будь­якому бізнесі: від торгівлі лампочками до послуг з розробки промислового обладнання. Найбільше уподобали такий вид просування, за словами Андрія Зінкевича, консультанта із маркетингу, автора проекту «Залучення та утримання клієнтів», складні послуги і дорогі продукти, про якість яких неможливо дізнатися, не спробувавши. Тут люди довіряють рекомендаціям тих, хто на цьому знається. Найпростіша для партнерського маркетингу сфера – торгівля споживчими товарами. Тут чи не кожен розуміє цикл, а продажі і розрахунок відбуваються швидко. У послугах В2С і В2В цикл продажу може тривати місяць і більше. Партнеру, через якого прийшов клієнт, доводиться чекати моменту закриття угоди, щоб отримати свій дохід – відсоток від суми угоди.

Партнерський маркетинг – це інформаційна співпраця між бізнесами для взаємного підвищення продажів. Він може бути не лише двостороннім, а й багатостороннім. Головне під час вибору партнера – спільна цільова аудиторія

Кому і за що платити

Мета партнерського онлайн-маркетингу полягає в тому, щоб отримати лід – людину, яка щось замовить зараз або зацікавиться покупкою, наприклад, залишивши контакти. Тому Семен Танклевський, керівник напрямку партнерських програм агентства цифрового маркетингу DigitalBee, пропонує платити за СРА (cost-per-action – оплата за дію). Дія, або action, – це замовлення, послуга або контакт, або ще щось. Приміром, можна оплачувати кількість вхідних повідомлень від партнера. Зробити це легко – завести окремий номер телефону. (Найкраще це зробити, замовивши послугу «Додатковий номер» від «Київстар». – Ред.)

партенри на линии маленькая

Або рахувати конверсію: скільки людей придбали і замовили товар за рекомендацією партнера. Він отримує свій узгоджений відсоток. У сфері торгівлі товарами, за словами експерта, така схема є оптимальною.

Інший варіант – платити за отриманого клієнта фіксовану суму. На СРА-майданчиках можна легко знайти відповідні пропозиції. Наприклад, мовні школи платять 30 грн за кожного клієнта, після того як він пройде тестове заняття. Але тут все індивідуально. У кожної партнерської мережі свої правила і умови роботи.

Щоб не було образ і непорозумінь, договір із партнером краще укладати письмово, – наголошує експерт. – Обов’язково узгоджують формат, частоту і регулярність згадувань партнера

Для більшого ефекту і автоматизації процесу можна скористатися послугами партнерських мереж – агрегаторів партнерських програм з будь-якої тематики. В Україні відомі такі мережі: СPA.UA, SalesDoubler, «ActionPay Україна», Admitad.

Звідки приходить партнерський трафік

Медійка, з одного боку, є дуже швидким способом заробітку, з іншого – надто витратним. Приміром, щоб отримати $1300, у показ банерів, тизерів, попандерів тощо вкладають $1000, щоб мати $1900 – витрачають $1300, і так далі. Але медійка не дозволяє рости вище певного рівня revenue. Так, дійшовши рівня $25 тис., можуть вийти ті самі $25 тис., якщо вже покрили стільки, скільки могли покрити.

партнери на линии маленькая2

Соцмережі продають профіль, друзів цього профілю. З цих друзів бізнес і отримує одного, двох, трьох або навіть чотирьох клієнтів, але охопити по-справжньому широке коло не може.

Мобайл – інновація, яка продає і купує. На початку літа Google оновив мобільну видачу, тож коли ви заходите в Google з комп’ютера і з телефону, у вас зовсім різні видачі. Дедалі більше людей відмовляються від стаціонарного комп’ютера. За різними оцінками, у близько 70% людей у світі телефон потужніший, ніж домашній комп’ютер. «Оскільки мобайл передбачає величезний потік інформації, він придатний для розміщення реклами, і майже в усіх мобільних додатках є місце для неї. Поєднання медійки і мобайла – це чудова синергія. Продавати через мобайл можна будь-що, а не лише товари В2С, всупереч поширеній думці.

Додатковий номер від «Київстар»

Відтепер кожен підприємець може мати два незалежні номери на однiй SIM-картi лише за 43 коп. на день.

Кому

Усім, кому потрібен додатковий номер, аби не носити із собою другий мобільний та не міняти SIM-карти:

  • підприємцям, яким необхідний іще один робочий номер;
  • менеджерам, яким знадобився новий номер для нового проекту;
  • маркетологам, які хочуть виміряти результативність нового рекламного носія чи дають різні номери для різних комунікаційних майданчиків;
  • усім, хто бажає мати додатковий «гарний» номер.

Партнери на лінії

Навіщо

Це зручно. Активувавши послугу, ви зможете:

1) отримувати вхідні дзвінки на «Додатковий номер» і телефонувати з нього, не міняючи SIM-карту;

2) отримувати та надсилати SMS/MMS-повідомлення, використовуючи додатковий телефонний номер.

Як телефонувати

Щоб подзвонити з додаткового номера або надіслати SMS/MMS-повідомлення, перед номером респондента додайте код 818.

Як контролювати дзвінки

Перед номером, з якого вам телефонують чи надсилають SMS/MMS-повідомлення на додатковий номер, будуть цифри 818.

Як підключити послугу

Наберіть *100*33*2#

Після замовлення на ваш номер надійде SMS-повідомлення з вашим додатковим номером.

30.10.2015
Що нового
Популярне