На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Пред'явіть квиток

Платформа для продажу білетів
Сьогодні до нас звертаються навіть ті партнери, які кілька років тому скептично ставилися до продажів квитків через наш майданчик. Але вдалий досвід інших компаній переконав їх у протилежному

Організація заходу – гроші за продані квитки. Так в ідеалі виглядає схема роботи будь-якої компанії, яка влаштовує виставки, конференції, форуми, фестивалі та інші заходи. Нині це можна робити через платформу для продажу квитків TicketForEvent, сплативши рахунок 90 зручними способами. Торік оборот тепер уже міжнародної компанії склав $5 млн, цього року планують збільшити його удвічі. Докладніше в інтерв’ю з СЕО TicketForEvent Олександром Кулебякіним.

Незнайомий софт

«Мій особистий квитковий сервіс, який допоможе мені продавати квитки», – говорить про TicketForEvent Олександр Кулебякін. Сьогодні не всі організатори заходів розуміють, що існує ціла низка такого програмного забезпечення. Хоча проблема ефективних продажів квитків залишається актуальною.

«Більшість організаторів продають квитки за такою схемою: проводиться захід, існує сайт, на якому є e-mail, через який можна зареєструватися. І щоранку менеджер з продажів складає таблиці учасників, стежить, аби всі вчасно сплатили. Скоротити цей ланцюжок можна через наш SaaS-сервіс (Software as a Service): організатор розміщує інформацію про продаж квитків на свій захід на нашому сайті, і кожен охочий упродовж кількох хвилин може їх придбати. Замовник бачить, з яких саме рекламних майданчиків, на яких він розмістив інформацію про захід, здійснюється купівля. Тобто він контролює ефективність просування на різних майданчиках», – пояснює Кулебякін. І наголошує, що TicketForEvent не просуває заходи, а лише надає софт-майданчик для їхнього продажу.

3

Однак зробити це було непросто: 2006 року, коли компанія вийшла на український ринок, потенційний споживач не був готовий до сучасних технологій. Тому спочатку створили платформу ExpoPromoter для просування виставкового бізнесу загалом, а TicketForEvent став логічним продовженням цього проекту.

Територіальна специфіка

Проект стартував в Україні і спочатку був спрямований на ринки пострадянських країн: Росії, Казахстану, України та Білорусі. Сьогодні у TicketForEvent є офіси у чотирьох країнах – в Україні, Росії, Туреччині та Китаї. Причому на український ринок припадає 30% від загального обсягу продажів. За словами Олександра, кожен ринок специфічний, тож уніфікувати стратегію просування продукту навряд чи вдасться. Приміром, основний акцент у пострадянських країнах довелося робити на просуванні SaaS-сервісу, потроху привчаючи споживача до нового софту. А от у Туреччині потрібно було серйозно вивчити менталітет.

30% від загального обсягу продажів припадає на український ринок

«Щоб тебе почули у Туреччині, треба прийти до «хазяїна фірми», попити з ним чай. Там усе побудовано на особистих взаєминах, на рекомендаціях знайомих, з якими ти вже працював», – ділиться підприємець. А з липня цього року компанія почала вивчати специфіку Китаю. Ринок цієї країни безмежний щодо перспектив проведення різноманітних виставок і конференцій, адже на ці заходи приїздять охочі з усього світу. «Онлайн-аудиторія Китаю становить близько 380 млн людей. Однак там не працюють звичні для нас канали комунікації. Замість Google і Facebook – місцеві пошукові системи і соціальні сервіси, яких не знають європейці», – пояснює Олександр.

Що стосується ринків Західної Європи та США, там з продуктом добре знайомі, проте і конкуренція відповідна.

2

Як і скільки

За чотири роки існування компанія інвестувала у розвиток бізнесу близько $3 млн. Гроші пішли на розробку продукту і розвиток ринків продажів. Після року роботи оборот компанії зростав щороку удвічі і 2014-го склав близько $5 млн. «Думаю, до кінця цього року ми зможемо подвоїти цю цифру. Принаймні передумови для цього є. Сьогодні до нас звертаються навіть ті партнери, які кілька років тому скептично ставилися до продажів квитків через наш майданчик. Але вдалий досвід інших компаній переконав їх у протилежному», – розповідає Олександр Кулебякін.

Причому досвід цей можуть отримати як малі, так і великі організатори заходів. Адже розміщення інформації про продаж квитків на сайті TicketForEvent не вимагає додаткових вкладень. Організатор платить компанії близько 7% від вартості кожного проданого квитка, сплачуючи лише за сервіс при здійсненні продажів.

27.11.2015
Що нового
Популярне