На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Стрибок у e-commerce

Як збільшити кількість онлайн-замовлень від покупців
45% заявок покупців Allbiz в Україні припадає на компанії, які працюють на ринках харчів і напоїв, сільського господарства, будматеріалів, промобладнання, автозапчастин, складського обладнання, деревини

Одні компанії, які розміщують інформацію про себе на міжнародному маркетплейсі Allbiz, хочуть отримувати більше замовлень на свою продукцію. Інші, навпаки, не поспішають обробляти отримані замовлення. Аби стимулювати продажі з обох боків, Allbiz у січні 2015 року запустив сервіс «Заявки Плюс». Які товари користувалися найбільшим попитом у B2B-торгівлі та які бізнес-прогнози на 2016 рік, розповідає СЕО Allbiz Дмитро Лисицький.

Бізнес іде в онлайн

Сьогодні дедалі більше власників бізнесу усвідомлюють, що інтернет є незамінним інструментом просування і продажів. Аналітики Allbiz констатують зростання ринку електронної комерції впродовж останніх 5-6 років та прогнозують подальше його збільшення у 2016 році.

4

Сегмент В2С торік виріс з 10% до 30% залежно від розвиненості товарної категорії в онлайні. Ще відчутнішим було зростання в корпоративному сегменті ринку, потенціал якого колосальний: кількість заявок за рік подвоїлася, у грошовому еквіваленті збільшення становило близько 40%.

За результатами 2015 року стрибок зростання продемонстрували ринки сільського господарства, продуктів та напоїв, одягу, взуття та деревообробки. Торік аграрії були дуже активними в онлайні, кажуть в Allbiz, тому в 2016 році варто чекати на подальшу їхню активність. Зростання популярності системи заявок і оплати за контакти триває і завдяки тому, що дедалі більше українських компаній робитимуть ставку на експорт. Активізується онлайн-торгівля і на внутрішньому ринку. У компанії Allbiz вважають, що онлайн-ринок торік почав відновлюватися завдяки відносній політичній та економічній стабілізації, про що свідчать підвищення цін ТБ-реклами та прихід великих міжнародних інвесторів.

Статистика заявок

За даними Allbiz, сьогодні у системі 158 тис. заявок з понад 100 країн, серед них з України – майже 40 тис. Найбільше – від компаній, які працюють на ринках харчів і напоїв, сільського господарства, будівельних матеріалів, промислового обладнання, автомобільних запчастин, складського обладнання, деревини. На них припадає понад 45% усіх заявок покупців Allbiz.

1

Третина вітчизняних компаній, зареєстрованих на ресурсі, активно використовує сервіс у роботі. Щомісяця до бази надходить у середньому 3,5 тис. нових заявок. З них близько 55% прочитані, тобто компанії відкривають контакти заявки хоча б раз, при цьому кожну п’яту відзначають як успішну.

Українські компанії у другому і третьому кварталах 2015-го переглядали у середньому по 10 тис. заявок щомісяця, тоді як за підсумками першого кварталу – приблизно 5 тис., тож показник виріс удвічі. Підприємці розуміють переваги сервісу для збільшення продажів і розширення бази замовників. Адже на В2В-ринках, де переговори перед угодою тривають інколи місяцями, контакти потенційних замовників – найцінніший актив.

45% заявок покупців Allbiz в Україні припадає на компанії, які працюють на ринках харчів і напоїв, сільського господарства, будматеріалів, промобладнання, автозапчастин, складського обладнання, деревини

Створюємо конкуренцію

Система «Заявки Плюс» працює так: потенційний замовник надсилає замовлення на необхідну продукцію в одну з компаній, яка розміщує інформацію про себе на майданчику. Компанії, підключені до бази даних, бачать повний текст заявки: обсяг необхідної продукції, одноразовість або регулярність поставки – все, крім контактних даних та кількості «відкривань» контактів (скільки компаній їх побачили). Якщо компанію-постачальника зацікавила одна із заявок, вона платить майданчику за надання контактів потенційного покупця. Якщо ця компанія не опрацювала заявку впродовж доби, запит потрапляє до відкритої бази даних сервісу.

Таким чином менеджери компаній-клієнтів зацікавлені якомога оперативніше відстежувати надходження нових заявок. Тож замовники обов’язково отримують пропозицію: якщо не від компанії, якій вони спочатку надсилали запит, то від її конкурентів.

Заявки доступні як у річному пакеті Allbiz, так і окремо. Клієнт може купити за фіксовану ціну певну кількість заявок і відкрити ті, які його зацікавили.

2

Успішні кейси

За рік роботи «Заявки Плюс» Allbiz може похвалитися успішними кейсами використання сервісу. Наприклад, у Barnex Commercial, виробника та експортера деревних гранул, наголошують, що половина заявок, які прийшли компанії від сервісу, закінчилися продажами. Близько 80% клієнтів – це компанії з Італії, Великої Британії, Німеччини та Бельгії. Виробник зміг, зокрема, укласти контракт з однією з бельгійських компаній на постачання паливних гранул на 250 тис. євро.

Інтернет-магазин «Насіння України» знайшов трьох нових гуртових клієнтів на купівлю насіння. Причому це не лише внутрішні замовники, один з контрагентів магазину – компанія з Азербайджану.

Також сервісом скористався постачальник професійного обладнання для ресторанів, барів та кав’ярень San Remo Style Italia. У компанії розповіли, що активна робота з системою дала можливість укласти кілька контрактів в Україні та Казахстані.

3

 

Співпраця з «Київстар»

Антон Вєтров, керівник IT-відділу Allbiz: «Allbiz використовує мобільний зв’язок та IP-телефонію від «Київстар». 3G працює не у всіх містах України (а наші офіси розташовані не лише в Києві), але ми впевнені, що це тимчасове явище. Стаціонарний зв’язок стабільний, його якість традиційно висока.

Але крім послуг компанії, які у лідера ринку і мають бути на високому рівні, також відзначимо роботу менеджерів. Вони компетентні і терплячі. Всі питання вирішують оперативно, завжди допомагають розібратися у тонкощах продуктів і підібрати найзручніші та найвигідніші рішення».

28.01.2016
Що нового
Популярне