На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Робота у кризу: плюси і висновки

У кризу миттєво стає зрозуміло, «хто є хто» і чого вартий. Ми відсіяли баласт – залишилася команда.
Елена Малинская
CEO Банка Кредит Днепр

Що надихає в кризу?

Надихають люди, на яких хочеться рівнятися, і захоплюючі завдання. Надихають пошуки нетрадиційних рішень і втілення їх у життя. Важливо пам’ятати, що всі помилки і досягнення – безцінний досвід, який дає можливості. Тоді надихаючими будуть і результати.

Як керувати людьми в цей час?

У кризу миттєво стає зрозуміло, «хто є хто» і чого вартий. Ми відсіяли баласт – залишилася команда. Принципи роботи з колегами – відкритість, прозорість і упевненість в успіху.

Що доброго  в тому, що відбувається?

Всі, хто пережив цю тривалу кризу, безумовно, стали сильнішими. Ми всі стали мудрішими і розсудливішими. І, без сумніву, набутий безцінний досвід дозволить нам багато чого досягти. Особливо тим, хто використав час вимушеного тайм-ауту для саморозвитку, розвитку своїх співробітників і технологій, підготовки стартового майданчика для майбутнього зростання.

Яким буде бізнес після кризи?

Ринок не буде як раніше. Слабкі гравці були змушені згорнути свій бізнес, залишилися найсильніші. Думаю, що на цьому вже новому ринку варто очікувати і нових правил гри. Можливо, вони стануть жорсткішими, але дуже сподіваюся, що вони також будуть більш чесними і справедливими.

Найкоротша порада

Не варто обмежувати себе упередженнями та стереотипами. Без творчого підходу кризу подолати практично неможливо.

05.04.2016
Що нового
Популярне