На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Репутація банківської установи

Наразі цей матеріал доступний лише російською. Ми працюємо над тим, щоб додати українську версію. Перепрошуємо за тимчасові незручності.


Що важливо для репутації? Найголовніше – це те, що компанія виконує свої зобов’язання. Щоденно. Завжди. Чи це реалістично? Звичайно, бувають різні непередбачувані ситуації. Буває, що й банкомат не працює, можливі перебої у зв’язку. Було таке, що два відділення банку у Чернівцях через повінь не працювали декілька днів. Всяке бувало. Але було чітке розуміння, що команда докладає максимум зусиль, щоб виправити ситуацію у найкоротші терміни.
Велику роль має наша програма безперервності процесів, яка спрямована на найскоріший пошук альтернатив, заміну обладнання тощо. Добра репутація, а її наслідком є довіра клієнтів, може бути створена лише за допомогою якісного щоденного обслуговування і негайного реагування на виклики.
Саме тому найкраща інвестиція, яку може зробити банк у свою репутацію, – це його персонал. Дана інвестиція означає і справедливу винагороду, і навчання, і своєчасне інформування про те, що відбувається у компанії. Персонал має бути поінформованим. У цьому, власне, і полягає важлива роль керівника – інформувати про те, де ми є, і що ми робимо. Треба бути відвертим з колективом, розповідаючи їм, чого чекати. Це сприяє формуванню внутрішнього та зовнішнього іміджу банку, від якого можна чекати саме те, що він обіцяє.
Підсумовуючи, скажу, що важливо не лише створити добру репутацію, а й постійно підтримувати її на високому рівні.

01.12.2014
Що нового
Популярне