На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Репутаційні втрати

Наразі цей матеріал доступний лише російською. Ми працюємо над тим, щоб додати українську версію. Перепрошуємо за тимчасові незручності.


Репутаційні-втрати-що-робити,-щоб-їх-не-було-та-як-діяти,-коли-вони-вже-єBIG1

Репутаційні втрати: що робити, щоб їх не було та як діяти, коли вони вже є?

Реєстрація

Репутація компанії – це бізнес-актив, яким необхідно вміло управляти. Як діяти, якщо репутації компанї було завдано шкоди та як управляти репутаційними втратами?

Ключові питання:

Як попередити репутаційні втрати та запобігти їм?

Як визначити масштаби втрати та обрати відповідні інструменти?

Як працювати з лідерами думки в публічному просторі?

На який негатив реагувати не варто і чому?

Спікер: Марина Стародубська, викладач та керівник напрямку PR в Києво-Могилянській бізнес-школі, керуючий партнер комунікаційної компанії TLFRD Україна

Місце: Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], вул. Волоська, 8/5, поверх 4

30.06.2015
Що нового
Популярне