На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Щастя у трусах

Створення бізнесу окупилося швидко. Зараз весь прибуток вкладається у закупівлю тканин та подальше збільшення обсягів виробництва й продажів

Бізнес на індпошитті чоловічої білизни

Менш ніж за півроку підприємець-початківець Юрій Львов із Запоріжжя відкрив єдину в країні майстерню з індивідуального пошиття чоловічого спіднього «Щastya», вироби якої почали продаватися у шоу-румах Києва, Дніпропетровська, Запоріжжя, Хмельницького, а тепер навіть за кордоном. Як вдалося налагодити виробництво та успішні продажі елітної білизни, розповідає власник компанії.

«Щastya» – перший власний бізнес Юрія. У серпні 2015 року він разом із дружиною вирішив створити компанію з індивідуального пошиття чоловічої білизни. «Я дуже вибагливий до якості одягу: стиль, поєднання кольорів, тканина, як зшито, чи приємно носити. Замовляв собі білизну за кордоном. Але в такий спосіб немає можливості поспілкуватися з продавцем, довго чекаєш, та й ціна не завжди відповідає якості», – говорить про передумови створення стартапа підприємець.

Початок бізнесу

Ідею подружжя підтримала подруга сім’ї Катерина Головчин – дизайнер одягу, випускниця відомого коледжу дизайну Saint Martins Collage London. Разом із нею почали розробляти «ідеальні труси з характером» для українських чоловіків. За основу взяли модель класичних боксерів. «Ми шукали тільки натуральні тканини, приємні до тіла, про синтетику навіть не йшлося», – пояснює Юрій. Серед сотні зразків тканини вибрали одинадцять. З них пошили тестові варіанти і роздали друзям. Врахувавши зауваження, залишили всього шість. Саме вони і є базою колекції «Щastya».

1

Потім доопрацьовували модель, щоб ідеально сиділа. Юрій говорить, що чоловіки різних національностей відрізняються статурою: у французів худорляві ноги, у німців – черевце, в американців – широкі стегна. Українські чоловіки трохи крупніші за європейців.

Юрій Львов називає себе перфекціоністом щодо деталей: якого відтінку нитки, чи потрібна додаткова фурнітура, бокові розрізи і якої глибини – усе має значення. Якщо білизну правильно розкроїти, її не потрібно розправляти під штанами. Акуратні шви, ідеальний вигляд не лише зовні, але й зсередини – стандарт виробів «Щastya». «Нам довелося довго шукати кравчиню, здатну бути уважною до кожної дрібниці. Тож тепер з нами працює справжній професіонал, якість роботи якого не поступається виробам Hugo Boss», – каже підприємець.

Особливістю марки «Щastya» є можливість не лише придбати білизну стандартного розміру, а й замовити індивідуальне пошиття. Для цього пропонують самостійно виміряти об’єм талії, стегон і ноги. Базова модель коштує 350 грн. Ціна на індивідуальне спіднє залежить від складності та обсягу роботи. Можна вибрати колір швів, додати кишеню або вишивку ініціалів шовковою ниткою.

Грошей на оренду приміщення та закупівлю обладнання на першому етапі не знадобилося. Графічний дизайн, копірайтинг, переговори з постачальниками і дилерами, упаковку виробів і відправлення – усе це Юрій із дружиною взяли на себе. Початкові інвестиції склали лише 3 тис. грн, які пішли на закупівлю тканин і оплату роботи закрійника та швачки.

Продажі

Перші продажі почалися через просування білизни «Щastya» у Facebook, Instagram, «ВКонтакте». Сарафанне радіо запрацювало дуже швидко. «Ми завдячуємо нашим друзям Володимиру Євлану та Роману Васильченку – талановитим фотографам, авторам студії «Смугастий кіт», які допомогли створити образ справжнього чоловіка у щасливій білизні», – відзначає Львов.

Підприємець домовився про продажі у шоу-румах білизни та магазинах сувенірів. «Наші вироби – з категорії подарунків. Де жінці зручніше придбати білизну для свого чоловіка, як не в магазині жіночої білизни», – говорить він.

Перед Новим роком вироби «Щastya» продавалися в інтернет-магазині LeBoutique. Є плани щодо подальшої співпраці. У грудні участь у маркеті українських товарів у Києві «Всі свої» дала можливість не лише заявити про себе, але й познайомитися з покупцями, отримати відгуки. До Дня закоханих майстерня запропонувала комплект спіднього для нього і для неї в одному стилі. До 8 Березня покаже експериментальну модель жіночої білизни.

Плани на майбутнє у Юрія амбітні. «Створення бізнесу окупилося швидко. Зараз весь прибуток вкладається у закупівлю тканин та подальше збільшення обсягів виробництва й продажів», – каже підприємець .

  • Представник цільової аудиторії «Щastya» – чоловік близько 30 років, має свою справу, стежить за собою, займається спортом
  • 3 тис. грн – початкові інвестиції
  • 31.03.2016
Що нового
Популярне