На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Що дає країні національний брендинг

Наразі цей матеріал доступний лише російською. Ми працюємо над тим, щоб додати українську версію. Перепрошуємо за тимчасові незручності.


Україна сьогодні відіграє значну роль на світовій арені не лише в геополітичному, але й економічному контексті. Від чого ж залежить успіх країни на цій ниві?
Є таке поняття, як національний брендинг. Це те, із чим асоціюється кожна країна, – автентичні речі, культурна спадщина, народні традиції – те, чим можна й потрібно пишатися не лише на національному, а й на світовому рівні. Нині національним брендом є український прапор, який в усьому світі символізує боротьбу за свободу. Проте Україна значно багатша на національні скарби! Це культурна спадщина – вишиванки, пісні, танці, рукоділля, а також природні багатства нашої землі – Карпатські гори, озера й річки, копалини, найбільші запаси чорнозему тощо.
Національний брендинг практикують чимало держав, приміром, Канада, США, Франція, Велика Британія, Японія, Китай, Південна Корея, ПАР, Нова Зеландія. Перед брендом країни або нації постають такі завдання: виділити її зі списку інших, сформувати і закріпити певні емоційні асоціації або виробити потрібні стереотипи сприйняття країни у людей.
Для успіху України в цьому потрібен грамотний національний маркетинг. Сьогодні дуже важливо серйозно розвивати туристичний і кулінарний бренди. Замислитися, чому на весь світ відомі такі м’ясні делікатеси, як іспанський хамон чи італійське прошуто (пармська шинка), а про такий смаколик, як українське сало, відомо лише найближчим сусідам? На мою думку, кожен українець, кожна компанія повинні взяти участь у створенні національного бренда нашої країни. З власного досвіду можу сказати, що протягом останніх восьми років наша компанія була й залишається «аграрним містком» між Україною та Європою, провідником новітніх французьких і голландських технологій вирощування й годівлі сільгосптварин. Нам вдалося поєднати український потенціал родючої землі та людських ресурсів, національні традиції тваринництва з європейським досвідом і досягненнями в аграрній науці. Ми тісно співпрацюємо з Європою (Францією, Нідерландами, Іспанією) як повноправні партнери і налагоджуємо розвиток тваринництва у країнах СНД (Молдові й Узбекистані), Азії та Африки.
Саме тому ми вирішили підтримати вітчизняного виробника й встановити національний рекорд, створивши найдовший бутерброд із салом наприкінці серпня 2014 року в Національному музеї народної архітектури і побуту України у Пирогові. Таким чином був створений прецедент для популяризації національного бренда та позиціонування України як щедрої країни-годувальниці, що має величезний аграрний потенціал.
Варто наголосити, що успішно побудований національний брендинг держави значно впливає на інвестиційну привабливість країни та збільшує капіталізацію. Але найголовніше – народжує довіру, повагу та любов громадян до своєї землі.

14.12.2013
Що нового
Популярне