На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Secret Service: Як зробити ціну неважливою для клієнта?

Наразі цей матеріал доступний лише російською. Ми працюємо над тим, щоб додати українську версію. Перепрошуємо за тимчасові незручності.


kmbs Idea Days

Детальніше за посиланням

Чи реально зробити так, щоб клієнти не задумувались про ціну та не мали жодного уявлення, скільки аналогічний продукт чи послуга коштують у ваших конкурентів?

На IDEA-події з Анастасією Владичинською будемо обговоювати такі питання:

  • Як зменшити важливість ціни для клієнта і зберегти його лояльність?
  • Як створити такі внутрішні системи персоніфікації досвіду клієнта, які б викликали запитання: “Як вони це зробили?”, “Звідки вони про це дізнались?”
  • Кейс Ritz-Carlton

Cпікер: Анастасія Владичинська — З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії. Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino’s Pizza, Hallmark). В Україні працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок – комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових.

Контактна особа
Ірина Солган
Менеджер з маркетингу
тел.: + 38 (044) 490 66 35
email: is@kmbs.ua

11.01.2016
Що нового
Популярне