На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

SEO для CEO

Пошукова оптимізація власноруч
SEO – це лише один із пунктів вашого плану розвитку щодо системного просування. Ідеально займатися SEO разом із контекстною рекламою, інтернет-платформою (ваш сайт або лендінг)

Бізнес набирає обертів, є сайт, але пошукова оптимізація (SEO) не надто тішить. Довіряти розвиток сайту абикому немає бажання, а для залучення хорошої агенції бракує коштів. Тож керівнику (СЕО) доводиться розбиратися самотужки. Ми пропонуємо розглянути базові принципи оптимізації сайту, що потребують мінімальних ресурсів – такий собі стартовий пакет SEO.

Цеглинки SEO

1. Ключові слова. Нехай кожен член команди дослідить, які слова та фрази для вашого сайту є ключовими (це слово або фраза, яке, з одного боку, представляє сторінку сайту, а з іншого – запит у пошуковій системі, що заданий користувачем). Потім потрібно обрати ключові слова, які мають найкраще співвідношення показників «найбільша кількість запитів» / «порівняно низька конкуренція».

2. Теги & контент. Наступний етап – створення текстів для сайту, в яких сконцентрована велика кількість пошукових слів та фраз.

3. Внесення змін у HTML.

Ці тексти необхідно розмістити на сайті, починаючи з найважливіших сторінок.

4. Старт кампанії. Тепер у вас є база для створення SEO-кампанії, яка ніколи не закінчується. Роботу з оптимізації слід проводити постійно, аналізувати помилки, виправляти їх і знову діяти. Навіть тоді, коли ваш сайт матиме бажану позицію у пошукових видачах, зупинятися не варто. Пошукові системи постійно оновлюються і вимагають нових удосконалень від сайтів.

Звісно, є такі інструменти SEO, з якими впораються лише експерти. Якщо є бажання та бюджет – залучайте фахівців. Якщо такої можливості немає, зберіть команду зі співробітників компанії та починайте. Для старту SEO-оптимізації представлених кроків вистачить.

Найважливіший урок. Гарний контент та HTML

Думайте про це як про основу SEO. Контент не може бути суперефективним окремо. Але як частина SEO-стратегії він є незамінним.

Для початку потрібні три головні компоненти:

назва сторінки (title). Вона має складатися з двох-трьох частин (зліва направо): первинна ключова фраза, вторинна ключова фраза (за бажанням), назва фірми;

опис фірми для пошукових систем (meta description). Це короткий опис фірми, який з’являється перед користувачем при пошукових видачах. Зробіть його коротким та унікальним, додайте ключову фразу (якщо вона гармонійно вписується у речення);

зразок (copy). Кожна сторінка на вашому сайті має містити хоча б декілька речень із заголовком з описом того, про що вона. На головній сторінці інформацію треба подавати простою мовою, яку зрозуміє і людина, і машина (пошукова система).

Якісні сайти із посиланнями

Побудову системи посилань (links) можна порівняти зі зведенням мосту. Це потребує терпіння та часу. Але без потужних зовнішніх посилань на вашу сторінку усі зусилля будуть марними. Навіть одне-два посилання на ваш сайт з інших гарних сайтів набагато зміцнить ваші SEO-позиції. Але не забувайте про сторінку, на яку зробите посилання. Поміркуйте, яка сторінка для вас є найважливішою.

seoceoseoceoseoceo_photo2

Технічні моменти

Більшість SEO-фахівців рекомендують розробити карту сайту, встановити потрібні переспрямування, розробити структуровану систему внутрішніх посилань, щоб вказати відносну важливість певних сторінок сайту для пошукових систем та виконати багато інших кроків для досягнення органічного трафіку.

Але спочатку потрібно сконцентруватися на попередніх двох етапах. І лише коли вони досягнуть  ідеалу (зони зростання є завжди), можна переходити до технічних моментів.

Роздавання завдань

Спочатку слід донести команді проекту свою ідею та пропозиції щодо розвитку SEO-стратегії сайту, а вже потім роздавати завдання. Базовий перелік завдань може виглядати так.

Для аналітика

Використайте інструмент AdWords, щоб дослідити типи фраз та слова, які використовують наші потенційні клієнти для пошуку схожих сайтів. Результати відображатимуть оцінки відповідності, тому зверніть увагу на точний збіг.

Завантажте дані про кількість запитів та рівень конкуренції в Excel. Це допоможе зробити якісний і кількісний аналіз отриманих даних за кожним ключовим словом та фразою.

Максимально ранжуйте всі фрази та слова, бажано до 2-3 ключових фраз. Основні критерії – порівняно низька конкуренція та значний об’єм пошукових запитів.

Підтвердьте результати дослідження іншими інструментами SEO, такими як Raventools, KeywordSpy тощо.

Коли ви визначите пріоритетні фрази, не забудьте обговорити їх з членами команди та наголосіть на тому, що ці фрази є якірними для зовнішніх посилань. Передайте копірайтеру ваші рекомендації.

Для копірайтера

Визначте 5 лідерів думок та/або компаній галузі, в якій працюєте, та зв’яжіться з ними, щоб використати можливості гостьових блогів

Визначте 5-10 найважливіших сторінок на сайті.

Для кожної визначеної сторінки напишіть її назву та зробіть опис. Використовуйте такий формат: первинна ключова фраза / вторинна ключова фраза (за бажанням) / назва фірми.

Формат опису: 1-2 дуже коротких речення, які описують те, про що сторінка. Перевірте, щоб цей опис використовував ключове слово та фразу з високим пріоритетом.

Далі напишіть 1-2 короткі замітки, що описують кожну сторінку. Не використовуйте багато ключових слів та фраз, текст має бути простим і зрозумілим для всіх.

Кожен пункт повинен містити 1-2 фрази, що пов’язані з ключовими. З цими текстами потім працюватиме розробник.

Продумайте інші властивості фірми, які допоможуть отримати посилання на сайт.

Одне-два посилання на ваш сайт з інших гарних сайтів набагато зміцнить ваші SEO-позиції

Розробіть план стимулювання клієнтів / партнерів / постачальників робити посилання на сайт.

Продумайте можливість отримання зворотних посилань від кожного контракту, який підписуєте.

Визначте 5 блогерів та/або компаній із вашої галузі та зв’яжіться з ними, щоб використати можливості гостьових блогів.

Якщо вам треба розміститися в основних бізнес-каталогах, створіть стандартний бізнес-профіль, який представлятиме ваш сайт.

Якщо вам потрібен блог, обговоріть, які можливості він надає та як його створити та розвивати.

Під час роботи з посиланнями не забудьте створити якірний текст з урахуванням рекомендацій дослідника. Якщо посилання на ваш сайт будуть розміщуватися на зовнішніх сторінках, необхідно, щоб цей текст був на вашому сайті.

Для веб-розробника

Змініть назви сторінок, на яких наголошував копірайтер.

Змініть опис цих сторінок.

Додайте до фраз, що рекомендовані копірайтером, теги

та

для виділення цих фраз. Переконайтеся, що ці теги заголовків єдині на сторінці.

seoceoseoceoseoceo_photo

Додаткові завдання

1. Створіть акаунт Google Webmaster Tools.

2. Створіть карту сайту.

3. Перевірте, чи є помилки індексації та чи сайт працює з оптимальною швидкістю.

Усі ці кроки, звісно, не дадуть моментального злету сайту у пошукових видачах, але з кожним місяцем його позиції покращуватимуться. Однак слід пам’ятати і про те, що пошукова оптимізація не в змозі вирішити всі проблеми інтернет-маркетингу. Кір Горшков, експерт з системного інтернет-маркетингу, пояснює: «SEO – це лише один із пунктів вашого плану розвитку щодо системного просування. Ідеально займатися SEO разом із контекстною рекламою, інтернет-платформою (ваш сайт або лендінг)». 

Під час роботи з посиланнями не забудьте створити якірний текст з урахуванням рекомендацій дослідника

Команда фахівців

Дослідник. Вам потрібен аналітик, який побачить найдрібніші деталі.

Копірайтер. Вам не потрібен Достоєвський чи Гоголь. На цій посаді має бути людина, що спроможна написати короткий та енергійний маркетинговий текст на основі результатів дослідження. Добре, якщо вона знає нюанси роботи вашої фірми та розуміється на всіх напрямках діяльності.

Веб-розробник. Тут все зрозуміло: потрібен фахівець своєї справи.

 

21.08.2015

Що нового
Популярне