На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Школа сервісу (м. Луцьк)

Наразі цей матеріал доступний лише російською. Ми працюємо над тим, щоб додати українську версію. Перепрошуємо за тимчасові незручності.


Школа сервісу (м. Луцьк)Детальніше за посиланням

Навіщо бізнесу сервіс і що це дає. Як побудувати систему сервісу, що охоплює клієнтів, співробітників, процеси і технології.

Аудиторія програми
Власники та директори компаній, які:

  • усвідомлюють важливість сервісу і прагнуть зрозуміти, що це дає і як вимірювати результати
  • хочуть підняти рівень сервісу без великих інвестицій і працювати системно
  • замислюються про те, аби зробити якісне обслуговування стратегією компанії
  • потребують системного погляду на сервіс, клієнтів та продажі

Програма відкриває можливості:

  • Чітку схему для впровадження чи покращення систем обслуговування, якою користуються світові сервісні компанії (Zappos, Starbucks, Ritz-Carlton, MetroBank)
  • Чітке уявлення про те, як робота компанії з Клієнтами впливає на доходи і на видатки компанії
  • Всі необхідні інструменти для втілення системи сервісу у своїй компанії.

Автор і викладач програми
Анастасія Владичинська
З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії. Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino’s Pizza, Hallmark). В Україні працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок – комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових.

Контактна особа
Тимур Демчук
Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (044) 490 66 35
+ 38 (097) 624 96 24
email: tdem@kmbs.ua

25.10.2015
Що нового
Популярне