На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Технології управління 2.0

Наразі цей матеріал доступний лише російською. Ми працюємо над тим, щоб додати українську версію. Перепрошуємо за тимчасові незручності.


Корпоративні-медіаРЕЄСТРАЦІЯ

Технології управління 2.0. Лідер-комунікатор – роль керівника, що стала дуже актуальною. Корпоративні медіа: нові правила ефективного використання

  • Чому 12 тисяч сімейних компаній (дослідження Ернст & Янг) вважають комунікацію другою за важливістю проблемою?
  • Маніфест Agile – люди і взаємодія важливіше всього іншого
  • З яких ролей керівник робить вибір? Що в пріоритеті
  • Що робить роль комунікатора такою важливою сьогодні
  • Базові компетенції комунікатора6. Ключові інструменти комунікації, якими керівник може скористатися
  • Корпоративні  медіа  –  тренд,  який  не  всі помітили. Наповненнякорпоративних каналів медійним вмістом
  • Хто командує корпоративним медіа – HR, PR, маркетинг або СЕО?
  • Корпоративний контент – про що це?
  • Ключ до успіху – включення корпоративних медіа в бізнес-процеси компанії.

Бонус для учасників – створюємо проект корпоративного журналу, який всім співробітникам захочеться прочитати і навіть зберегти

Михайло Вейсберг – експерт менеджменту і комунікацій.Заснував видавничій дім «Галицькі контракти», яким керував багато років. Володіє консалтинговою компанією «Корпоративні медіа. Вейсберг і партнери». Займається коучингом керівників, навчає стратегічного підходу в сучасних комунікаціях і продажах. Автор книги «Ролі, які керівник грає в офісі».

25.05.2016
Що нового
Популярне