На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Лише вперед: digital-майбутнє телекому

Если мы хотим быть впереди, нужно принять постоянные перемены как норму и смотреть далеко за пределы ближайшего будущего
Йогеш Малик

За 20 років, коли я живу і дихаю технологіями, одне залишилося незмінним: телеком не стоїть на місці. Його постійно змінюють потреби клієнтів. Технології та ґаджети, які ще кілька років тому були інноваційними і недоступними, стали буденністю. Від такого темпу змін перехоплює подих.

Потрібно готуватися до хвилі споживачів майбутніх поколінь. Наприклад, мої діти не уявляють світ без інтернету або ґаджетів. Технології на кшталт інтернету речей і data science уже змінили правила гри, за допомогою яких ритейл, фінансова сфера та телеком розвивалися раніше.

Якщо ми хочемо бути лідерами, потрібно прийняти постійні зміни як норму і дивитися далеко за межі найближчого майбутнього. Щоб утриматися на хвилі, нам потрібно перестрибнути наявні моделі та інформаційну спадщину, адже сучасний світ не залишає можливостей для надмірної самовпевненості.

Для технологічних компаній, таких як VimpelCom, це особливо актуально, адже ми працюємо на різних ринках, де потреби кінцевих споживачів дуже різняться. На цьому ринку немає шаблонів досягнення успіху. Інновації можуть реалізуватися негайно, а за невдачі – так само швидко ліквідуватися. Що це дасть VimpelCom? Можливість побудувати з нуля нову операційну модель – гнучку й адаптивну до потреб кожного ринку. Але водночас міцну, щоб тримати удари зовнішнього світу.

Щоб іти в ногу з майбутнім, VimpelCom запускає новий digital-проект – Digital Stack. Він дозволяє повністю переглянути способи керування системою підтримки бізнесу на всіх 11 ринках присутності компанії. Натепер це найбільший проект реорганізації в галузі і, можливо, перший у світі з реалізації інноваційних рішень, побудованих з урахуванням інтересів клієнтів.

Як нам це зробити? Завдяки міграції усіх систем програмного забезпечення VimpelCom на одну хмарну платформу ми зможемо аналізувати отримані дані, щоб запропонувати нашим клієнтам в режимі реального часу найвдаліші варіанти послуг.

Цитата: Лише уявімо: ми говоримо про дані, отримані від понад 200 млн користувачів кожної секунди щодня.

Такий підхід дійсно допоможе налаштувати наші послуги під потреби користувачів. І це єдиний шлях для зближення.

Digital Stack додасть нашим продуктам і послугам турбозаряду. Він надасть нам доступ до аналітики в режимі майже реального часу, що, своєю чергою, відкриє перед нами можливості для створення справді персоналізованих послуг і поліпшення якості обслуговування клієнтів на всіх рівнях.

Робота на прирубіжних ринках надзвичайно цікава. Нині наше звання піонера технологій особливо надихає, коли ми готуємося обслуговувати покоління клієнтів, які від початку є користувачами смартфонів. Для покоління Z такі сервіси, як Uber, Whatsapp і Viber, є очевидним способом отримання миттєвої відповіді. Аби відповідати вимогам нових клієнтів, ми маємо забезпечувати той самий рівень керування смарт-даними у величезних масштабах. Для цього ми розбудовуємо всі наші системи. І це фундаментальна частина шляху digital-трансформації VimpelCom.

Коли я дивлюся на покоління свого сина, яке взаємодіє одне з одним за допомогою смартфонів і планшетів, я розумію, що можливість підключення та послуги зв’язку важливі для розвитку технологій у майбутньому. Адже пристрої ламаються, оновлюються і губляться, а провайдер зв’язку залишається. Тому так необхідно відповідати потребам користувачів, бути в потрібному місці в потрібний час. Тільки тоді компанія матиме дедалі більше лояльних клієнтів. У майбутньому на ринку залишаться лише ті компанії, які розуміють digital-життя своїх клієнтів і взаємодіють з їхніми бажаннями.

 

07.07.2016
Що нового
Популярне