На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Trade Marketing in Ukraine 2016

TRADE-MARKETING-IN-UKRAINE-2016Реєстрація на конференцію

21 Червня 2016 р. в Києві відбудеться найбільший Національний форум у сфері торгового маркетингу – Шостий щорічний Trade Marketing in Ukraine 2016 “Кооперація рітейлерів і постачальників з метою створення успішних промо”.

Форум об’єднає на одній площадці всіх ключових українських рітейлерів (національних і регіональних), аптечні мережі, мережі автозаправних станцій, а також постачальників food і non-food товарів з метою презентації, обговорення і розробки, найбільш вдалих трейд-маркетингових заходів підвищувальних продажу.

На форумі буде представлено кращий український та світовий досвід співробітництва рітейлерів і постачальників у сфері трейд-маркетингу та категорійного менеджменту, будуть вироблені рекомендації для підвищення ефективності трейд-маркетингу в поточних економічних умовах і з урахуванням нового споживчого досвіду.
На тлі зниження сили впливу прямої реклами на прилавках магазинів розгортаються справжні маркетингові війни за покупця. Інструменти торговельного маркетингу стають самою головною і точною зброєю в руках трейд-маркетологів. Перемога дістається кращим стратегам і тактикам серед виробників і рітейлерів.

На форумі:

  • Унікальна програма за участю експертів 20 провідних роздрібних мереж
  • Огляд 10 найбільш креативних і ефективних зарубіжних кейсів
  • Премія «TRADE MARKETING AWARDS»
  • Найбільший ярмарок трейд-маркетингових рішень, промо-механік, акцій від провідних FMCG-компаній України та агентств
  • Виставка POS-матеріалів

Вперше!
Найбільша ярмарок інноваційних трейд-маркетингових рішень, промо-механік, акцій від провідних FMCG-компаній України і агентств!
Кожна компанія-учасник отримує право провести на майданчику заходу будь-яку промо- акцію: дегустацію, семплінг, акції, які стимулюють купівлю, анімацію продажів.

Під час форуму провідні торговельні мережі та постачальники обговорять і з’ясують:

  • Ключові тенденції в розвитку споживчого роздробу в Україні.
  • Особливості поведінки споживача в умовах нестабільної економічної ситуації.
  • Огляд 10 найбільш креативних і ефективних трейд-маркетингових кейсів від провідних міжнародних агентств
  • Яка динаміка зростання промо по всіх каналах сучасної торгівлі?
  • Як побудувати якісний діалог між рітейлерами та постачальниками з метою розробки, запуску і аналізу результатів промо-заходів?
  • Спільні рішення рітейлерів і виробників для стабілізації продажів в реаліях скорочення споживання
  • Спільні проекти, які можуть бути цікаві мереж і максимальний рівень залученості, на який вони готові піти.
  • Які трейд-маркетингові активності суперечать стратегії позиціонування приватних марок торговельних мереж?
  • Як тактично перетворити відвідувача магазину у покупця?
  • Оригінальні рішення, які допоможуть виділитися на полиці
  • Сучасний нейромаркетинг: як впливають кольори, звуки і запахи на покупця?
  • Що дають нові технології трейд-маркетингу? Які нові механіки, технології та засоби комунікації із споживачем можуть гарантувати успіх промо-заходи?
  • Ефективні промо активності і pos матеріали, спрямовані на ціннісні орієнтації покупця

До участі у форумі запрошуються
Від торгових мереж: директора із закупівель, комерційні директори, категорійні менеджери, маркетологи, трейд-маркетологи
Від постачальників товарів FMCG: трейд-маркетологи, директора з продажу, комерційні директори, менеджери по роботі з клієнтами, маркетологи

Контакти
+38 /044/ 232-98-40
info@meetingpoint.com.ua

 

26.05.2016
Що нового
Популярне