На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Цінові стратегії

Наразі цей матеріал доступний лише російською. Ми працюємо над тим, щоб додати українську версію. Перепрошуємо за тимчасові незручності.


kmbs Idea Days 1Детальніше за посиланням

Стратегія ціноутворення завжди залежить від цілей бізнесу – це може бути максимізація рентабельності, збільшення прибутку, підвищення доходу чи навіть “виживання”. І водночас ціна є елементом позиціонування продукту.Тож управляти ціною означає в певній мірі управляти бізнесом в цілому. Які цінові стратегії існують, яка з них підходить саме вашому бізнесу та чому важливо розуміти мотив клієнта? І також як вести себе під час цінової війни?

Ключові питання:

  • Цінові концепції: фактори, що впливають на ціноутворення.
  • Ціна як елемент позиціонування продукту: як цим управляти?
  • Цінові війни: ключові тактики поведінки на ринку.

Спікер: Денис Захаренко — Директор з розвитку масового сегменту, Укртелеком. Денис Захаренко має більше 12 років досвіду роботи в маркетингу на телекомунікаційному ринку. До того як приєднатися до команди life:), Денис займав посаду директора зі стратегічного маркетингу компанії «Київстар», а ще раніше більше п’яти років працював на позиції начальника бізнес-підрозділу масового сегмента дирекції з маркетингу оператора. З 2001по 2005 рік Денис Захаренко працював керівником відділу маркетингу та управління прибутковістю, а до цього – керівником відділу короткострокового планування та відділу аналізу і планування компанії «Київстар». Денис закінчив Національний технічний університет України «КПІ», має ступінь з маркетингу та економіки Міжнародного університету фінансів, сертифікат CIM і ступінь магістра з управління бізнесом Міжнародного інституту бізнес-відносин.

04.03.2016
Що нового
Популярне