На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Туристичні технології

<?php echo $post->post_title; ?>
Насправді шлях успішної людини з усіма труднощами та негараздами може привести її до депресії.

Моє ім’я Микола Смиковський, і я випускник Телеком-акселератора “ВДНГ-Tech”, а також засновник проекту InCard національного туристичного клубу!

Встигнути все

Мене з дитинства надихає щось велике й величне. Хочеться створити те, з чим тебе асоціюватимуть сучасники та згадуватимуть у майбутньому. Загалом я творча людина, пишу вірші і навіть роман.
Я виріс на Житомирщині. У шкільні роки не вирізнявся особливою жагою до знань, проте після школи поїхав до Києва шукати себе. Вступив до коледжу зв’язку, де вчився вже на відмінно. Я швидко став одним з найкращих студентів, за що мене відряджали за обміном то до Німеччини, то до Росії, у Санкт-Петербуург. (в інші країни я уже їздив сам під час навчання).
Чимало часу провів у Німеччині, у Deutsche Telekom проходив практику, а вчився при їхньому університеті технологій зв’язку – Hochschule fur Telekommunikation. Після повернення в Україну закінчив коледж із червоним дипломом і вступив до Одеської академії зв’язку. – це було до вступу до одеської академії, я заробляв, щоб поїхати в Німеччину, так як за квиток і харчування платити треба було самому, через те і працював по ночах.

IMG_0100
У мене був невдалий досвід роботи в Москві, де кар’єра швидко зростала і так само швидко закінчилася. Тоді я почав працювати в Україні: створював сайти та лендінги, набирався досвіду в компаніях з маркетингу і продажів – шукав свою нішу. Я прийшов у «Дігсі» менеджером з продажів і особисто керував розробкою проекту і впровадженням систем автоматизації працівників для таких компаній, як Hewlett-Packard, MTS, «Кордекс» і багато інших. Згодом почав розробляти внутрішні проекти та керувати ними.. Тепер я співзасновник цікавого проекту з доповненою реальністю ABC, Talk with me! (http://www.abctalkwithme.com/) – абетка для дітей з особливими потребами (з аутизмом).
А нещодавно я відкрив власний бізнес не в IT-галузі – салон краси.

Бачу ціль, не бачу перешкод

Від кожної роботи я брав щось цінне для подальшого розвитку. Сьогодні для мене не існує жодних проблем, є лише невеликі перепони. Їх треба обходити, руйнувати або просто перестрибувати.
Більшість людей пояснюють успіх інших щасливим випадком, а не важкою працею. Хоча насправді шлях успішної людини з усіма труднощами та негараздами може привести її до депресії.
Головне – не зациклюватися на проблемах, а оминати їх, ставити амбітні цілі та бути оптимістом.

IMG_0101
Щодня я кажу собі: «Сьогодні буде дуже класний день. Сьогодні мені пощастить». І дійсно, мені тоді щастить, за що б я не брався.

Заробляти на повітрі

Я хочу створити популярний на весь світ продукт. Наприклад, ним може стати InCard, але точно це буде ІТ-рішення. Плюс ІТ-галузі – це відсутність логістичних нюансів, можливість заробляти на повітрі.
Як це працює.
Сценарій перший. Турист приїхав у нове місто і отримує PUSH-повідомлення про те, що просто зараз у нього є персональна знижка на відвідування туристичного об’єкта, його адреса та код, який потрібно сказати на касі.
Або інший сценарій. Туристу пропонують купити пакет закладів, приміром, «Романтичний», «Сімейний», «Топ-5» «Топ-10» Києва або Львова з гідом і обідом у ресторані. На касі треба лише продиктувати номер телефону або показати цифрову мапу на смартфоні.

Національна мапа туриста України

Я часто їздив Європою і помічав, що всюди були міські туристичні картки. Це зручно, бо ти один раз купуєш картку і відвідуєш за нею різні місця за певний період. В Україні я не знайшов такого сервісу, були лише ідеї. Причина зрозуміла: зробити як в Європі з всіма терміналами та процесінгом буде дуже дорого (обладнання може коштувати сотню мільйонів доларів) і потребує забагато часу.
Але ж ми живемо у час мобільної революції, чому не спробувати інтегрувати city card InCard та mobile? Ось приїхав турист в Україну, а йому дають не одну універсальну картку, а на п’ять пакетів на вибір (екстремальна, топ-10 місць міста тощо).. Їх розробили для різних категорій туристів. Скажімо, людина приїхала до Києва відвідати щось екстремальне на кшталт Sky park. Навіщо їй пропонувати музеї?
Сьогодні рівень туризму в Україні дуже низький, але наш сервіс покликаний збільшити цей потік. І йдеться не лише про іноземців, внутрішній туризм це теж розвиває. Картка економить час, який людина витрачає на пошуки закладів для розваг, відпочинку чи харчування в новому місті. Проте у туриста є час подивитися дійсно цікаві місця. Мапа в обраному пакеті покаже можливі види транспорту, де перекусити, де отримати знижки чи придбати сувеніри.

 

25.11.2016
Що нового
Популярне