На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Управління змінами

За активної комунікації не виникає побоювань і страхів перед невідомим, навіть коли зміни супроводжуються неприємними діями
Евгений Ромащин

Будь-яка дія спричиняє протидію. Мій батько викладав фізику, тому щонайменше в рамках законів фізики я добре засвоїв, що система чинить опір зовнішньому впливу і хоче повернутися до первісного збалансованого стану. Недарма у менеджменті є дисципліна управління змінами та протидії опору.

Це дуже важливо, адже якщо не прорахувати наслідки і не продумати допоміжні заходи, то всі зусилля призведуть до негативних результатів, зокрема і у вашій кар’єрі.

Спочатку потрібно визначити основних бенефіціарів (зацікавлених осіб) нинішнього стану системи і зрозуміти, хто найбільше чинитиме опір.

Далі необхідно визначити групи, які можуть бути зацікавленими у змінах, і прихилити їх на свій бік.

Дуже важливе питання – комунікації, адже чимало проблем виникає через те, що робляться правильні речі, але вони не висвітлюються, від нерозуміння людьми того, що відбувається, виникає ефект «зіпсованого телефону». Іноді цей «зіпсований телефон» свідомо підтримується вищеназваними бенефіціарами.

За активної комунікації не виникає побоювань і страхів перед невідомим, навіть коли зміни супроводжуються неприємними діями. Адже інколи достатньо лише сказати: ось це погане – буде, цього – не буде.

Але основою будь-яких змін є люди, які їх здійснюють, і провідними щодо мотивації цих людей зазвичай є не матеріальні речі. Якщо ти розумієш, навіщо тобі ці зміни, ти кидаєшся в бій.

21.01.2016
Що нового
Популярне