На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Управління фінансами всередині компанії: як побудувати сервісний підхід?

Наразі цей матеріал доступний лише російською. Ми працюємо над тим, щоб додати українську версію. Перепрошуємо за тимчасові незручності.


kmbs Idea Days 1Дізнатися більше про подію

Існує два підходи до управління фінансами всередині компанії. Перший – традиційний підхід, коли наголос робиться на на адмініструванні та розв’язанні технічних завдань (податки, фінансові ринки тощо). І другий підхід – побудова сервісного формату стосунків між фінансовим відділком та іншими підрозділами компанії. Цей, так званий сервісний підхід наразі є трендом, бо спрямований на побудову ефективних та конструктивних взаємовідносин всередині компанії – між фінансовим відділком та його внутрішніми клієнтами. Яким чином впровадити такий підхід в своїй компанії так, аби позбутися зайвих процесів та операцій та водночас підвищити ефективність бізнесу?

Cпікер: Юрій Пінчук — запрошений експерт, сертифікований спеціаліст з фінансового планування та аналізу, FP&A, CFO групи компанії Велта.

Контактна особа
Ірина Солган
Менеджер з маркетингу
тел.: + 38 (044) 490 66 35
email: is@kmbs.ua

08.04.2016
Що нового
Популярне