На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Управління фінансовим процесом: як побудувати взаємодію всередині компанії?

Наразі цей матеріал доступний лише російською. Ми працюємо над тим, щоб додати українську версію. Перепрошуємо за тимчасові незручності.


kmbs Idea Days 1Детальніше за посиланням

Існує два підходи до управління фінансами всередині компанії. Перший – традиційний, що передбачає перш за все адміністрування та розв’язання технічних завдань. Другий підхід – це побудова сервісного формату стосунків між фінансовим відділком та іншими підрозділами компанії.

Так званий сервісний підхід наразі є трендом, бо спрямований на побудову ефективних та конструктивних взаємовідносин всередині компанії, та є орієнтованим на внутрішніх клієнтів бізнесу. А головне – дозволяє позбутися зайвих процесів та операцій і, відповідно, підвищити ефективність бізнесу.

Яким чином впровадити такий підхід в своїй компанії та як налагодити взаємодію з внутрішніми клієнтами? На IDEA-події говоритимемо саме про це.

Cпікер: Юрій Пінчук — запрошений експерт, сертифікований спеціаліст з фінансового планування та аналізу, FP&A, CFO групи компанії Велта

Контактна особа
Ірина Солган
Менеджер з маркетингу
тел.: + 38 (044) 490 66 35
email: is@kmbs.ua

29.04.2016
Що нового
Популярне